Gå til innhold

Er jeg litt gal om jeg kjøper play station til 5700 kr når jeg knapt har spilt før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er jeg litt gal om jeg kjøper play station til 5700 kr når jeg knapt har spilt før? 😬 Jeg var innom Clas Olsson i går og de hadde play station til salgs og nå vurderer jeg å kjøpe en for å få en ny hobby og tidsfordriv. Spilte en del som barn og elsket det da men nå har jeg jo ikke spilt annet enn når jeg er på besøk hos folk jeg kjenner som ikke er så ofte. Men er jeg litt gal om jeg bruker så mye penger på en spillkonsoll? Den varer jo sikkert noen år da men det er jo MYE penger også kommer jo prisen på spillene i tillegg? Vet ikke hva som er vanlig at det koster?

 

Så hva tenker dere om dette? Kom gjerne også med dine pro og cons ☺️

Anonymkode: 7e3fc...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva koster spillene til play station forresten? For jeg forsøkte å google men alt koster 500 kr eller mer minst? Men da får man vel spillet fysisk på dvd? Om man bare laster ned digitalt fra internett blir det vel billigere vil jeg anta? ☺️

Anonymkode: 7e3fc...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Det er ikke galt å gjøre det. Finner du ikke spillegleden er de lette å selge med litt tap. Jeg har xbox.

Du kan kjøpe medlemskap i en nedlastingstjeneste der du kan laste ned spill gratis, så lenge du betaler en liten sum i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (4 minutter siden):

Det er ikke galt å gjøre det. Finner du ikke spillegleden er de lette å selge med litt tap. Jeg har xbox.

Du kan kjøpe medlemskap i en nedlastingstjeneste der du kan laste ned spill gratis, så lenge du betaler en liten sum i måneden.

Åja, det var jeg ikke klar over. Hva heter nedlastningstjenesten da?

Anonymkode: 7e3fc...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg litt gal om jeg kjøper play station til 5700 kr når jeg knapt har spilt før? 😬 Jeg var innom Clas Olsson i går og de hadde play station til salgs og nå vurderer jeg å kjøpe en for å få en ny hobby og tidsfordriv. Spilte en del som barn og elsket det da men nå har jeg jo ikke spilt annet enn når jeg er på besøk hos folk jeg kjenner som ikke er så ofte. Men er jeg litt gal om jeg bruker så mye penger på en spillkonsoll? Den varer jo sikkert noen år da men det er jo MYE penger også kommer jo prisen på spillene i tillegg? Vet ikke hva som er vanlig at det koster?

 

Så hva tenker dere om dette? Kom gjerne også med dine pro og cons ☺️

Anonymkode: 7e3fc...fa6

Nei det er du ikke. Selv elsker jeg xboxen min og det var vel anvendte penger. En playstation er helt topp det. MEN - det er ikke konsollen som er greia - du bør sjekke at du kjøper spill som du faktisk liker, om ikke støver den bare ned.

Og prøv deg på assassins creed odessey om du liker å utforske på egenhånd (litt action, litt eventyr, stor verden du går på tur i) :) 

 

 

Anonymkode: caba5...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Åja, det var jeg ikke klar over. Hva heter nedlastningstjenesten da?

Anonymkode: 7e3fc...fa6

Er ikke sikker men det er litt under 150 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du råd så er det da ikke et problem. Har du dårlig råd så kan du jo kjøpe en brukt litt eldre for å sjekke om det er noe for deg.

Anonymkode: 58634...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...