Gå til innhold

Løpe med trådløse ørepropper? Risiko for at de faller ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hallo ☺️ Nå som snøen har begynt å forsvinne her jeg bor har jeg planer om å begynne å jogge. Er nybegynner for øvrig. Jeg bruker ett par trådløse fra sony (WF-C700N), legger ved bilde under her så dere ser hvordan de ser ut. Disse øreproppene bruker jeg over alt til vanlig, når jeg gjør husarbeid, går tur, sitter på bussen og er på jobb og de sitter veldig greit i øret da i de situasjonene. Men jeg har ikke turt å bruke de til jogging ennå da jeg er så redd for at de skal falle ut av øret og enten bli ødelagte eller at jeg ikke finner de igjen. Så jeg bare lurte hva dere andre som jogger med trådløse ørepropper gjør? Jeg tenkte jo bruke pannebånd eller hue i tillegg som nok vil hjelpe litt på slik at man unngår at de faller ut. Jeg har også kjøpt en slik adapter til telefonen så jeg kan fortsette å bruke de øreproppene jeg har med ledning, men ledning funker jo egentlig best når man løper med jakke. Funker dårlig når man har på løpebelte har jeg erfart, og det blir jo nødvendig med løpebelte fremfor jakke nå når det blir sommer etter hvert ☀️
2024990_8_900x900_t_g.webp

Anonymkode: ca15b...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det finnes noe standard svar på dette, ører er ulike og man må bare prøve.

 

Mange løper og trener med AirPods. Jeg kan ikke det, de bare faller ut, jeg dår ikke satt dem fast. Tror ørene mine må være feilvare 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (40 minutter siden):

Tror ikke det finnes noe standard svar på dette, ører er ulike og man må bare prøve.

 

Mange løper og trener med AirPods. Jeg kan ikke det, de bare faller ut, jeg dår ikke satt dem fast. Tror ørene mine må være feilvare 🤪

Aha, oki. Da får jeg vel bare ta sjansen å prøve da og håpe på det beste 😊

Haha, såpass 😅 Jeg har prøvd sånne ørepropper som er på bildet jeg postet i ste før for noen år siden og de passet IKKE i min ører (men det var da ett annet merke), men de som jeg har nå passer så og si perfekt. Men de har vel sikkert bare blitt bedre på utformingen av slike ørepropper de siste årene da slik at de passer bedre generelt sett vil jeg tro? 😄

Anonymkode: ca15b...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Aha, oki. Da får jeg vel bare ta sjansen å prøve da og håpe på det beste 😊

Haha, såpass 😅 Jeg har prøvd sånne ørepropper som er på bildet jeg postet i ste før for noen år siden og de passet IKKE i min ører (men det var da ett annet merke), men de som jeg har nå passer så og si perfekt. Men de har vel sikkert bare blitt bedre på utformingen av slike ørepropper de siste årene da slik at de passer bedre generelt sett vil jeg tro? 😄

Anonymkode: ca15b...9c6

Ja, mine AirPods er førstegenerasjons, kanskje er passformen bedre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (3 minutter siden):

Ja, mine AirPods er førstegenerasjons, kanskje er passformen bedre i dag.

Ja, det vil jeg faktisk tro ☺️ Hvor mange år har du forresten hatt dine airpods nå? Bare lurer litt på hvor lang levetid jeg kan forvente. Jeg fikk de til jul så har ikke all verdens erfaring med trådløse.

Anonymkode: ca15b...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det vil jeg faktisk tro ☺️ Hvor mange år har du forresten hatt dine airpods nå? Bare lurer litt på hvor lang levetid jeg kan forvente. Jeg fikk de til jul så har ikke all verdens erfaring med trådløse.

Anonymkode: ca15b...9c6

Jeg husker ikke hvor lenge jeg har hatt den, men det må minst være 6-7 år. Brukte dem ikke så mye første par årene.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Jeg husker ikke hvor lenge jeg har hatt den, men det må minst være 6-7 år. Brukte dem ikke så mye første par årene.

Oj, såpass lenge ja. Det er jo kjempebra!

Anonymkode: ca15b...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Jlab sine sportsørepropper. Da er det en "krok" som går bak øret. De sitter da helt fint. Kjøpt på Power. I tillegg varer batteriet i sånn 3-4 uker og jeg bruker de hver dag. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ører er veldig forskjellige. Jeg har tydeligvis Apple-ører, kan løpe og sove med airpods uten at de faller ut😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg bruker Jlab sine sportsørepropper. Da er det en "krok" som går bak øret. De sitter da helt fint. Kjøpt på Power. I tillegg varer batteriet i sånn 3-4 uker og jeg bruker de hver dag. 

Er det disse her du har? https://www.clasohlson.com/no/JLab-GO-Air-Sport-tradlose-in-ear-hodetelefoner-med-True-Wireless/p/39-1872 Det hørtes jo veldig lurt ut med en sånn krok, hvis ikke det fungerer å løpe med de jeg har kan jeg jo vurdere å kjøpe disse for å prøve i stedet. 490 kr var jo kjempebillig og batteri som varer i 3-4 uker er jo helt sykt. Jeg har ikke helt fulgt med men tror de jeg har maks varer ett par døgn.

Anonymkode: ca15b...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
E7H7 skrev (4 minutter siden):

Ører er veldig forskjellige. Jeg har tydeligvis Apple-ører, kan løpe og sove med airpods uten at de faller ut😉

Det er sant det med at ører er forskjellige, jeg får vel bare prøve det ut tenker jeg 😄

Anonymkode: ca15b...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
E7H7 skrev (9 minutter siden):

Ører er veldig forskjellige. Jeg har tydeligvis Apple-ører, kan løpe og sove med airpods uten at de faller ut😉

Har du iEars? 😅

Anonymkode: 6516d...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er det disse her du har? https://www.clasohlson.com/no/JLab-GO-Air-Sport-tradlose-in-ear-hodetelefoner-med-True-Wireless/p/39-1872 Det hørtes jo veldig lurt ut med en sånn krok, hvis ikke det fungerer å løpe med de jeg har kan jeg jo vurdere å kjøpe disse for å prøve i stedet. 490 kr var jo kjempebillig og batteri som varer i 3-4 uker er jo helt sykt. Jeg har ikke helt fulgt med men tror de jeg har maks varer ett par døgn.

Anonymkode: ca15b...9c6

Nei de jeg har kostet 1600. Vil anta det er batteritiden og evt lydkvaliteten som gjør mine dyrere. 

Edit: 1500. Tror det er disse: https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/jlab-audio-epic-air-sport-anc-true-wireless-svart/p-1122684/?q=JLAB

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (På 25.2.2024 den 15.57):

Tror ikke det finnes noe standard svar på dette, ører er ulike og man må bare prøve.

 

Mange løper og trener med AirPods. Jeg kan ikke det, de bare faller ut, jeg dår ikke satt dem fast. Tror ørene mine må være feilvare 🤪

Da må mine ører også være feilvare, for de proppene ramler ut bare jeg går inni leiligheten.  Har Sony og er ikke imponert over kvaliteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Propper har jeg gitt opp. Ikke noe jeg har prøvd passer. Det finnes sånne hodetelefoner som sitter foran ørane slik at lyden blir ledet igjennom bein. Det er kanskje noe å tenke på? Her er en type https://www.komplett.no/product/1214711/tv-lyd-bilde/hodetelefoner-tilbehoer/hodetelefoner/shokz-openrun-traadloese-hodetelefoner-on-ear-roed?channable=0080816964003132313437313128&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAivGuBhBEEiwAWiFmYaULVR66miIxKsNuped45Gmfc8edd5P8lK-DhDnUPHMySAFGuxBqsxoCluoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...