Gå til innhold

Å handle på nett gjennom viatrumf for å få trumf bonus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg handlet nettopp på Lindex sin nettbutikk. Jeg gikk først inn på nettsiden til viatrumf og klikket på linken inn til Lindex der. Handlekurven var også tom slik som det sto på nettsiden at den skulle være. Men nå når jeg går inn på trumf.no og ser etter om trumf bonusen har blitt registrert så har den ikke blitt det? Tar det kanskje litt tid før den blir registrert kanskje? Jeg betalte forresten med vipps om det har noe å si?

Anonymkode: 63940...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (11 minutter siden):

De poengene kommer ikke før betalingen har gått gjennom. 

Åja, det var jeg ikke klar over jeg trodde de kom med en gang. Men da kan jeg vel forvente å få poengene i løpet av i morgen da eller?

Anonymkode: 63940...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Åja, det var jeg ikke klar over jeg trodde de kom med en gang. Men da kan jeg vel forvente å få poengene i løpet av i morgen da eller?

Anonymkode: 63940...7b5

Nei betalingen tar litt tid. Og noen ganger kan det komme etter at du har mottatt varen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (27 minutter siden):

Nei betalingen tar litt tid. Og noen ganger kan det komme etter at du har mottatt varen. 

Oki, da vet jeg. Er første gangen jeg bruker viatrumf skjønner du. Det er jo helt supert og veldig genialt. Får 83 kr i bonus av det jeg nå kjøpte og det er jo kjempegreit å bare trekke det fra på neste handel så man så i for seg får billigere mat.

Anonymkode: 63940...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

det kan ta noen måneder. på viatrum.no kan du selv sjekke om og når kjøpet er registrert og når bonusen blir overført.

Anonymkode: 21a0f...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Åja, det var jeg ikke klar over jeg trodde de kom med en gang. Men da kan jeg vel forvente å få poengene i løpet av i morgen da eller?

Anonymkode: 63940...7b5

Nederst på MinSide står det om tidsfrister og statuser.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...