Gå til innhold

De nye jeansene jeg har kjøpt klør!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg kjøpte clara jeans på Lindex for en tid tilbake. Jeg kan ikke huske at jeg merket at de klødde når jeg prøvde de på i prøverommet, men nå i dag tidlig når jeg skulle ta de på så merket jeg med en gang etter en kort stund at de faktisk klødde. Hvorfor kan det være? Jeg bruker vanlig pulver vaskepulver med parfyme når jeg vasker klær, men har aldri opplevd at noen av de andre klærne jeg har klør? Det står på nettsiden til Lindex at buksen er laget av 88% bomull 9% polyester 3% elastan. Har det noe å si og er der noe jeg kan gjøre for at den skal slutte å klø?

Anonymkode: 7ee35...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg kjøpte clara jeans på Lindex for en tid tilbake. Jeg kan ikke huske at jeg merket at de klødde når jeg prøvde de på i prøverommet, men nå i dag tidlig når jeg skulle ta de på så merket jeg med en gang etter en kort stund at de faktisk klødde. Hvorfor kan det være? Jeg bruker vanlig pulver vaskepulver med parfyme når jeg vasker klær, men har aldri opplevd at noen av de andre klærne jeg har klør? Det står på nettsiden til Lindex at buksen er laget av 88% bomull 9% polyester 3% elastan. Har det noe å si og er der noe jeg kan gjøre for at den skal slutte å klø?

Anonymkode: 7ee35...3ff

Fargestoffet i buksene? Ev. kjemikalier som gjerne er i nye jeans? Vask dem flere ganger om du allerede har vasket dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Vasket du før bruk? Kan det være noe annet? Er det et spesielt område? Kan jeansen gnisser mot huden fordi den blir liggende på en spesiell måte. Er problemet borte med andre bukser? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...