Gå til innhold

Har noen tapetsert møbler her?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et høyt bord med skuff og en kommode med to små skuffer øverst, og fire under. Begge deler hele og av god kvalitet. Jeg vil endre på dem siden begge er malt og ikke sånn estetisk pene av den grunn. Jeg har tenkt å gi de til en bruktbutikk som selger for godt mål, og da bør de få inn mest mulig penger. 

Jeg har noe maling som passer med en del tapetrester jeg har. Er det ok å fks tapetsere skuffene og male resten? Blir det rart. Har også klar lakk og tynne lister. Er det holdbart og ikke bare pent visuelt? 

Det høye bordet kan bli et perfekt sminkebord. Går det an å feste speil og lys? Hvordan i så fall? 

Er det noen mer handy mennesker som kan hjelpe meg her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke erfaring med dette, men i slike gjør-det-selv prosjekter må jeg bare si at jeg har hatt kjempe nytte av youtube! Det har vært redningen for meg:) 

Anonymkode: aea04...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har ikke erfaring med dette, men i slike gjør-det-selv prosjekter må jeg bare si at jeg har hatt kjempe nytte av youtube! Det har vært redningen for meg:) 

Anonymkode: aea04...6d9

😀 jeg trodde jeg måtte lete og se gjennom mange. Men jeg fant ut av det på 2. video!  

Jeg lurer fremdeles på listene, men.. Takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...