Gå til innhold

Lavt stoffskifte , depresjon , Lamictal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar 🙂 Ja, bruker Venlafaxin 75mg, brukt det i 2, 5 år...og bruker Lamictal

Anonymkode: 62eaf...7c8

Da tror jeg at jeg hadde snakket med behandler om behandling med Levaxin til stoffskiftet ble normalt.

Da jeg brukte høy dose Zoloft, falt min fT4 med 8. Men TSH økte ikke. Litt rart - virker som SSRI påvirker dette litt. 

AnonymBruker
ISW skrev (36 minutter siden):

Da tror jeg at jeg hadde snakket med behandler om behandling med Levaxin til stoffskiftet ble normalt.

Da jeg brukte høy dose Zoloft, falt min fT4 med 8. Men TSH økte ikke. Litt rart - virker som SSRI påvirker dette litt. 

Takk for svar 🙂 Er Levaxin noe en kan bruke i perioder ? begynne på det en stund for så å slutte igjen?

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar 🙂 Er Levaxin noe en kan bruke i perioder ? begynne på det en stund for så å slutte igjen?

Det vil man jo følge opp - men har man lavt stoffskifte bør man bruke Levaxin for å holde seg symptomfri.

Jeg ville tatt en prat med fastlegen, for lavt stoffskifte kan gi depresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...