Drømmeautomat Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar (endret) Som mange her sier er dette en helt normal ting å gjøre i mange forhold. Mye kommer an på om du på forhånd kommuniserte at slike ting ikke var ok, og om han gjorde det til tross for at han visste det. Dere får det sannsynligvis enklere begge to om dere forsøker å dempe reaksjonene deres. Edit: Leste litt fort. Det at du hadde sagt at du ikke ville ha sex spiller inn. Men jeg tror likevel dere gjør lurt i å ikke gjøre for mye utav det. Endret 27. februar av Drømmeautomat 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479129-f%C3%B8ler-han-oppf%C3%B8rer-seg-som-et-offer-etter-det-han-p%C3%A5f%C3%B8rte-meg-hva-tror-du-kupton-eller-andre/page/2/#findComment-4253383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar kupton skrev (4 timer siden): Siden du henvender deg til meg, får jeg svare. Min mening er at det er slike ting par bør diskutere og bli enige om. Her er det ingen annen fasit enn hva det enkelte par ønsker og blir enige om. Jeg har lest om par som har vært sammen lenge, hvor han en natt lurte den inn bakfra. Hun anmeldte han for sovevoldtekt og skilte seg fra han. Men jeg har også snakket med par der hun synes det er den beste, mest pirrende og kjærlige måten våkne på. Synd dere ikke har snakket om nattlig rumpestryking på forhånd. Om dere fortsetter sammen, er dette et tema dere må snakke om. Ja fint at du svarte meg Kupton. Jeg ser hva du skriver og er enig i det. Men du vet jo at folk er forskjellige og noen reagerer på noe som andre ikke reagerer på. Jeg hadde nok ikke reagert slik om jeg ikke hadde opplevd den voldtekten mens jeg sov i fjor av en fremmed mann. Så har traume etter det. Men ja skal snakke med han om dette. Men jeg føler vel at vi sliter så mye begge to at et forhold videre er vanskelig. Vi vil påvirke hverandre med psyken vår og kræsje med ting og jeg ønsker ikke det for meg eller han. Anonymkode: c6703...615 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479129-f%C3%B8ler-han-oppf%C3%B8rer-seg-som-et-offer-etter-det-han-p%C3%A5f%C3%B8rte-meg-hva-tror-du-kupton-eller-andre/page/2/#findComment-4253482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.