Gå til innhold

Hvordan vaske joggesko under sålen så man kan bruke de til innesko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan vaske joggesko under sålen så man kan bruke de til innesko? De er ikke sånn veldig skittene altså, men har blitt brukt ute ett par ganger og det var litt vanskelig å få de ordentlig rene? Det er ett par vanlige joggesko, kan det kanskje funke med oppvaskbørste og litt zalo og vann? Eller burde jeg heller forsøke en runde i vaskemaskinen? Sistnevnte er jeg litt redd for at de ikke skal tåle og bli ødelagte?

Anonymkode: a543c...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan vaske joggesko under sålen så man kan bruke de til innesko? De er ikke sånn veldig skittene altså, men har blitt brukt ute ett par ganger og det var litt vanskelig å få de ordentlig rene? Det er ett par vanlige joggesko, kan det kanskje funke med oppvaskbørste og litt zalo og vann? Eller burde jeg heller forsøke en runde i vaskemaskinen? Sistnevnte er jeg litt redd for at de ikke skal tåle og bli ødelagte?

Anonymkode: a543c...392

Jeg ville brukt Jif skurekrem og en liten børste sammen med varmt vann. :) Joggesko skal helst ikke i vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (17 timer siden):

Joggesko skal helst ikke i vaskemaskinen.

Ikke? Jeg har vasket i maskina flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (6 timer siden):

Ikke? Jeg har vasket i maskina flere ganger. 

Det kan gå bra, men anbefales ikke, det er jo noe lim bl.a. i disse skoene, dessuten kan du miste reklamasjonsretten om noe skulle skje i vask. Så dyre sko ville jeg ikke puttet i vaskemaskinen. Produsentene av skoene anbefaler det gjerne ikke i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...