Gå til innhold

Noen som har prøvd treningstøy fra Bara?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har prøvd treningstøy fra Bara? Hva synes du? Hva er du fornøyd med og hva er du ikke fornøyd med?
Gjerne nevn hvilken modell du har kjøpt og om det var tights, sports bh eller annet? 

Jeg ble veldig overbevist om at det er ett bra merke når jeg leste litt rundt på nettsiden deres, synes det var veldig bra og positivt at det er ett Norsk merke og at de bryr seg om bærekraft og det etiske i produksjonen av klærne ☺️ Men jeg skulle gjerne lest litt andres erfaringer også.

Anonymkode: 2878f...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har prøvd treningstøy fra Bara? Hva synes du? Hva er du fornøyd med og hva er du ikke fornøyd med?
Gjerne nevn hvilken modell du har kjøpt og om det var tights, sports bh eller annet? 

Jeg ble veldig overbevist om at det er ett bra merke når jeg leste litt rundt på nettsiden deres, synes det var veldig bra og positivt at det er ett Norsk merke og at de bryr seg om bærekraft og det etiske i produksjonen av klærne ☺️ Men jeg skulle gjerne lest litt andres erfaringer også.

Anonymkode: 2878f...9cf

Jeg har flere Bara-tights og elsker dem! De sitter godt, er litt høye i livet (går helt opp i midja) og ruller ikke ned. For meg er de litt lange i beina, men det er ikke noe problem for de fleste. ;) Jeg ville dog passet på at den har lomme på siden så man har et sted å ha mobilen når man trener/løper om man trenger det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg har flere Bara-tights og elsker dem! De sitter godt, er litt høye i livet (går helt opp i midja) og ruller ikke ned. For meg er de litt lange i beina, men det er ikke noe problem for de fleste. ;) Jeg ville dog passet på at den har lomme på siden så man har et sted å ha mobilen når man trener/løper om man trenger det. :) 

Så kjekt å høre at du er fornøyd ☺️ De hadde tilbud på både vinter tights og vanlige tightser nå så jeg hadde alt bestilt før jeg så kommentaren din. Tenkte jeg måtte skynde meg før størrelsen min ble utsolgt 😅 Fikk ikke med meg om de hadde lomme, men jeg har eget løpebelte med plass til både mobil og nøkler da så er ikke krise om der ikke er. Mulig de blir litt lange i beina til meg også da, for jeg er bare 160 cm, ellers så har vel fleste folk litt forskjellig lengde på bein uansett om en er like høy? Hva gjør du med beina da er det sånn at du ruller de opp eller klipper de av eller noe, eller er det bare slik at du ikke trenger gjøre noe med det?

Anonymkode: 2878f...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Jeg har flere Bara-tights og elsker dem! De sitter godt, er litt høye i livet (går helt opp i midja) og ruller ikke ned. For meg er de litt lange i beina, men det er ikke noe problem for de fleste. ;) Jeg ville dog passet på at den har lomme på siden så man har et sted å ha mobilen når man trener/løper om man trenger det. :) 

Ooops, så nå at vintertightsen var liten i størrelsen og at de anbefalte å gå en størrelse opp. Jeg bruker M til vanlig og kjøpte M da jeg ikke la merke til at det sto det når jeg bestilte, så får bare håpe den er stretchy da så den passer meg. Hvis ikke så håper jeg på å klare gå ned minst 18 kg etter hvert så om den ikke passer får jeg heller spare den til jeg går ned i vekt. Kan jo være fin motivasjon det? Jeg er ganske stor rundt både lår og rumpe selv om jeg er lav, så bruker derfor nok større størrelse enn det de fleste på min høyde gjør har jeg inntrykk av egentlig. 

Anonymkode: 2878f...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ooops, så nå at vintertightsen var liten i størrelsen og at de anbefalte å gå en størrelse opp. Jeg bruker M til vanlig og kjøpte M da jeg ikke la merke til at det sto det når jeg bestilte, så får bare håpe den er stretchy da så den passer meg. Hvis ikke så håper jeg på å klare gå ned minst 18 kg etter hvert så om den ikke passer får jeg heller spare den til jeg går ned i vekt. Kan jo være fin motivasjon det? Jeg er ganske stor rundt både lår og rumpe selv om jeg er lav, så bruker derfor nok større størrelse enn det de fleste på min høyde gjør har jeg inntrykk av egentlig. 

Anonymkode: 2878f...9cf

Jeg har klippet av og lagt opp beina på noen av tightsene mine, ikke noe problem det. :) Vintertightsen min er normal i størrelsen, jeg bruker M til vanlig og har M i tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Jeg har klippet av og lagt opp beina på noen av tightsene mine, ikke noe problem det. :) Vintertightsen min er normal i størrelsen, jeg bruker M til vanlig og har M i tights.

Okei. Moren min har symaskin så hun kan nok fikse det om det blir nødvendig ☺️ Ellers så har jeg faktisk tenkt tanken lenge på at jeg har lyst til å lære meg å sy, virker som en så kjekk hobby og veldig greit å kunne. Så kan man jo sy egne klær etterhvert og få de akkurat som man selv vil i form og stoff osv. Og ikke minst så kommer jo alle klærne man syr til seg selv sitte som ett skudd siden de blir sydd på mål. Også har det jo blitt så populært med redesign av klær også, sikkert kjekt å holde på med. Så bra at vintertightsen din er normal, da satser jeg på at den jeg har kjøpt også er det.

Anonymkode: 2878f...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...