Gå til innhold

Når kan jeg forvente at fysioterapi senteret ringer meg opp igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jada, jeg vet jo at ingen her kan si noe sikkert, men jeg spør nå likevel jeg. Vet ikke om det heter fysioterapi senter da men? Men dere skjønner vel sikkert hva jeg mener uansett... Jeg ønsker begynne på psykomotorisk fysioterapi så jeg ringte to forskjellige i dag for sånn 45 min siden. På begge stedene så ringte det en stund før jeg kom til telefonsvar der de hadde lest inn typ:  "Hei, du har kommet til xxxx fysioterapi, legg igjen beskjed så ringer vi opp igjen". Så jeg så jo helt kort hva jeg het og at jeg lurte på om det var mulig å bestille time eller om der var venteliste.

Når tror dere at jeg kan forvente å bli ringt opp igjen? I løpet av dagen på slutten av dagen når de er ferdig med alle behandlinger for i dag eller bruker det ta lengre tid? Sikkert teit av meg å spør her inne men saken er den at jeg ikke er noe glad i å snakke i telefon så stresser jeg veldig av den tanken på at noen jeg ikke vet bare plutselig skal ringe meg opp (selv om jeg vet de kommer til å ringe en eller annen gang i løpet av de nærmeste dagene da). Men men. 

Anonymkode: cb464...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og forresten, når/dersom jeg blir kunde der er det da mulig å sende sms til den fysioterapeuten man går til behandling hos? (begge nummerene jeg ringte var mobiltelefon nummer). Jeg tenker det må da være litt stress om man hele tiden må legge igjen beskjed på svareren dems for å så å bli ringt opp igjen senere, eller?

Anonymkode: cb464...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og forresten, når/dersom jeg blir kunde der er det da mulig å sende sms til den fysioterapeuten man går til behandling hos? (begge nummerene jeg ringte var mobiltelefon nummer). Jeg tenker det må da være litt stress om man hele tiden må legge igjen beskjed på svareren dems for å så å bli ringt opp igjen senere, eller?

Anonymkode: cb464...99f

Jeg sender sms til fysioterapeuten min. Veldig greit, så får jeg svar når hun har tid innimellom timene. 
Det kan du jo avklare på første time også, at du foretrekker å kunne ta kontakt via melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...