Gå til innhold

Hva er din erfaring med å lage og bestille fotobøker på nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er din erfaring med å lage og bestille fotobøker på nett? Hvilke leverandører ville du anbefalt å bruke?

Jeg har brukt Fotoknudsen til en liten bok en gang og var vel for så vidt fornøyd med dem, men jeg ønsker gjerne undersøke videre hvilke tilbud som finnes der ute så derfor spør jeg her om andres erfaringer. 

Planen er å fotografere mye i løpet av året og sette alle bildene sammen i en bok på slutten av året som viser alle månedene gjennom 2024 som jeg kan gi i gave til mamma og pappa til jul.

Anonymkode: 3e8f8...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg lager mange fotobøker og er hyppig kunde av Cewe Japan foto. Jeg har god erfaring med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...