Gå til innhold

Norge er det mest Israel kritiske landet i vesten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hevder stadig flere som feks Stanghelle i Aftenposten.

Akkurat nå er det veldig klart, men fyrer pressen ekstra hardt opp ved å intervjue jødiske rasister? Har sett flere reportasjer om israelere som blokkerer nødhjelp og bestemødre som ønsker seg stor-Israel osv.

Dekker NRK og media ellers opp under myter, eller er alle Israelere selvopptatte ultranasjonalister?

Jeg ser ikke noen som helst nyanse  i dekningen. Men det er kanskje ikke så rart når 15000 barn er drept i Gaza?

Men denne fokuseringen på rasistiske ultrasionisionister, etterlater jo nærmest en parodi på hvordan israelske jøder er.

Burde ikke media også framsnakke de mer moderate kreftene eller holde øynene på ballen? Nemlig krigens ofre og forhåpentligvis kunne frembringe intervju- objekter som ikke godter seg over palestinernes vanskjebne. Tror det øker antisemittismen ganske kraftig dekningen norsk presse gir.

 

Jeg leser noen utenlandske medier og de holder mer igjen enn nrk, Dagbladet osv.

Misforstå ikke jeg er like rystet over den uforbeholdne voldsbruken som alle andre. Men bildet man sitter igjen med er jo at hele Israel godter seg. Er det virkelig slik?

Anonymkode: 92f92...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...