Gå til innhold

Hvilke spill til play station ville dere anbefalt en nybegynner voksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke spill til play station ville dere anbefalt en nybegynner voksen?

Anonymkode: c43ab...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir litt som å spørre hvor langt er et tau. Det kommer an på hva slags type spill du er interessert i. Og hvilken Playstation du har. Er det PS5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Det blir litt som å spørre hvor langt er et tau. Det kommer an på hva slags type spill du er interessert i. Og hvilken Playstation du har. Er det PS5?

Hehe, okej. Jeg har ikke prøvd så mange spill fra før da men likte zelda og mario av de jeg har forsøkt. Liker helst litt koselige spill med storyline, er ikke noe glad i typiske skytespill osv. Har ikke kjøpt ennå men jeg planlegger å kjøpe PS5 siden den var på tilbud.

Anonymkode: c43ab...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med Horizon i fjor. Det er et ganske bra spill. Det er jo litt vanskelig, men man kan sette det på easy mode. Det er jo fortsatt litt vanskelig da også, spesielt lenger ut i spillet. Men helt lett vil man jo ikke ha det. 

Sjekk ut filmer fra spillet på YouTube. Det er en oppfølger så pass på å evt kjøp det første først. 

Det er mye story og mange ulike oppdrag samt fin natur. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hehe, okej. Jeg har ikke prøvd så mange spill fra før da men likte zelda og mario av de jeg har forsøkt. Liker helst litt koselige spill med storyline, er ikke noe glad i typiske skytespill osv. Har ikke kjøpt ennå men jeg planlegger å kjøpe PS5 siden den var på tilbud.

Anonymkode: c43ab...515

Du kan google PS5 og Mario, er nok flere spill å velge mellom der.

Jeg kjenner ikke så godt til spillene på PS5, jeg spiller for det meste på PC. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men om du liker Zelda og Mario, hvorfor går du ikke heller til innkjøp av Nintendo switch? 

Anonymkode: c39bb...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Final fantasy 7 remaken. Den er bra.

 

Ett lett spill er call of duty serien, men det er skytespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (1 time siden):

Fornite, Roblox, Sackboy, GTA, Sonic, Final fantasy spillene.

Sackboy er et godt forslag. Utrolig kjekt spill, spilte det mye da det kom. Tror TS kan like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (26 minutter siden):

Bloodborne, Dark souls, Sekiro

/s

Dette er ikke gode spill for en nybegynner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Dette er ikke gode spill for en nybegynner. 

Var sarkastisk ment. Det er noen av de mest vanskelige spillene.

/s

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...