Gå til innhold

Erfaring med jottacloud? (skylagring for bilder)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ser etter ett sted jeg kan lagre alle bildene mine på nett i tillegg til ekstern harddisk og kom over tjenesten jottacloud. Man får der ubegrenset lagring for 82,50 kr måneden og jeg synes jo det er en helt super pris, billigste jeg har funnet til nå i alle fall. Men er de bra? Noen som har erfaring med dem? 

Jeg bruker en del speilrefleks og tar en del bilder også så de vil jo ta litt plass og da er det jo helt supert å ha en tjeneste der man ikke har noe begrensning på hvor mye man kan lagre der!

Anonymkode: 68850...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slabbedask
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ser etter ett sted jeg kan lagre alle bildene mine på nett i tillegg til ekstern harddisk og kom over tjenesten jottacloud. Man får der ubegrenset lagring for 82,50 kr måneden og jeg synes jo det er en helt super pris, billigste jeg har funnet til nå i alle fall. Men er de bra? Noen som har erfaring med dem? 

Jeg bruker en del speilrefleks og tar en del bilder også så de vil jo ta litt plass og da er det jo helt supert å ha en tjeneste der man ikke har noe begrensning på hvor mye man kan lagre der!

Anonymkode: 68850...d1a

Har brukt de i mange år. Fungerer som det skal, ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
slabbedask skrev (På 28.2.2024 den 16.21):

Har brukt de i mange år. Fungerer som det skal, ingen problemer.

Så bra! Da tenker jeg at jeg starter ett abonnement.

Anonymkode: 68850...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...