AnonymBruker Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Jeg fikk tidlig i februar BP2 diagnose og er satt på Lamictal og ønsker ikke å ta noe mer enn det, av ulike grunner. Når jeg havner i enten en depresjon eller hypomani, hvordan kan jeg best behandle denne uten noe ekstra form for medisinering? Vil det hjelpe om jeg f.eks kun bruker oransje solbriller/lyslampe og jobber imot det hypoamanien og depresjonen vil? Altså roe ned under hypomani (med oransje solbriller som blokker ut lys) og være mer aktiv under en depresjon (Med lyslampe) Vil dette gå raskere over/ikke bli så store episoder bare av de tiltaktene der? Dette er helt nytt for meg og jeg vil helst slippe å medisnere opp og ned utover at jeg tar fast Lamictal. Anonymkode: 9a93a...aba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendi Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Tror du bare må teste det ut, og se om det holder mål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeautomat Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Som Vendi sier, det kan hjelpe, men du veit ikke før du prøver. Kan også være verd å vurdere sovemedisin for en avgrensa periode om du begynner å bli hypoman. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Det kommer an på hvordan din bipolar utarter seg. Jeg kan ikke bruke kun Lamictal, da blir jeg veldig dårlig. Mens andre klarer jeg fint med kun det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.