Gå til innhold

Støl dag 1 etter trening??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Tegn på skade?

Anonymkode: 2aa6e...962

På ingen måte, du har bare brukt muskler som ikke har vært i bruk på en stund. Helt normalt og ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener her. Har du aldri trent før? Det er helt normalt at musklene er støle akkurat 1 dag etter trening. Etter hvert så går dette bort og man blir ikke støl av trening lenger fordi musklene vender seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt og også tegn på at du har trent ordentlig. Men du bør kansjke varme opp litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener her. Har du aldri trent før? Det er helt normalt at musklene er støle akkurat 1 dag etter trening. Etter hvert så går dette bort og man blir ikke støl av trening lenger fordi musklene vender seg til det.

Nei, opplever det aldri slik. På dagx2 står det på internett. Ikke dag 1, så da lurer jeg på om det er noe feil.

Anonymkode: 2aa6e...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, opplever det aldri slik. På dagx2 står det på internett. Ikke dag 1, så da lurer jeg på om det er noe feil.

Anonymkode: 2aa6e...962

Det er helt normalt og høyst vanlig å være støl som bare rakker'n dagen etter en treningsøkt, spesielt om man er utrent og har kjørt på litt hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, opplever det aldri slik. På dagx2 står det på internett. Ikke dag 1, så da lurer jeg på om det er noe feil.

Anonymkode: 2aa6e...962

Si meg har du aldri i ditt liv trent før? 

Mener du i ramme alvor det du skriver om google? 

 

Anonymkode: 34620...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (56 minutter siden):

Det er helt normalt og høyst vanlig å være støl som bare rakker'n dagen etter en treningsøkt, spesielt om man er utrent og har kjørt på litt hardt.

Ok. Trente utfall og knebøy i går

Anonymkode: 2aa6e...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, opplever det aldri slik. På dagx2 står det på internett. Ikke dag 1, så da lurer jeg på om det er noe feil.

Anonymkode: 2aa6e...962

Det er vanlig å bli støl på dag 1 , men ofte verst på dag 2. Jo mer trent du er, jo mindre støl vil du bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...