AnonymBruker Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Kanskje det hører mer til under samliv, men synes det passer her og. Hvorfor er vi mennesker laget sånn at vi blir forelsket? Jeg er det sjelden, men når jeg er det er jeg lykkelig i starten, helt til jeg blir dypt ulykkelig. Jeg faller rett ned og så blir det en lang trist periode. Siden det er sjelden er jeg også redd det aldri vil klaffe. Jeg skjønner ikke hvordan folk finner hverandre. Det er ikke fordi jeg har blitt avvist at jeg blir lei meg men fordi jeg aldri tør å ta sjansen. Folk kan si at man må tørre, men jeg er så vant med at livet hele tiden tar den kjipe veien. Det er liksom aldri noen positiv overraskelse. Å like noen litt ekstra godt kjennes ut mer som en straff enn noe fint. Det som skjer er at uansett hvor god kontakt det er så blir det lunkent. Da tør ikke jeg annet enn å trekke meg unna og går for «he’s just not that into you». Jeg blir også litt irritert på meg selv fordi jeg ikke får de forelsket. Er jeg for kjedelig? Så sær kjemi at jeg klaffer med de færreste? Jeg ville ikke like denne fyren men så hendte det likevel. Selv om jeg har trukket meg unna nå så er jeg fremdeles litt lei meg og mister helt troa på at jeg noen gang vil få oppleve dette med noen. Hilsen k 34. Anonymkode: b2318...274 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479230-jeg-er-s%C3%A5-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Jeg blir nesten forbannet på folk som finner kjærligheten og går for det hvis det er så lite viktig. Folk svarer ofte at man kommer over det og det er mye bedre å bare l det gå ved minste tegn til lite interesse. Jeg mener ikke bokstavelig at jeg er sur på folk som finner en partner, men håper dere forstår hva jeg mente Anonymkode: b2318...274 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479230-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4254050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kanskje det hører mer til under samliv, men synes det passer her og. Hvorfor er vi mennesker laget sånn at vi blir forelsket? Jeg er det sjelden, men når jeg er det er jeg lykkelig i starten, helt til jeg blir dypt ulykkelig. Jeg faller rett ned og så blir det en lang trist periode. Siden det er sjelden er jeg også redd det aldri vil klaffe. Jeg skjønner ikke hvordan folk finner hverandre. Det er ikke fordi jeg har blitt avvist at jeg blir lei meg men fordi jeg aldri tør å ta sjansen. Folk kan si at man må tørre, men jeg er så vant med at livet hele tiden tar den kjipe veien. Det er liksom aldri noen positiv overraskelse. Å like noen litt ekstra godt kjennes ut mer som en straff enn noe fint. Det som skjer er at uansett hvor god kontakt det er så blir det lunkent. Da tør ikke jeg annet enn å trekke meg unna og går for «he’s just not that into you». Jeg blir også litt irritert på meg selv fordi jeg ikke får de forelsket. Er jeg for kjedelig? Så sær kjemi at jeg klaffer med de færreste? Jeg ville ikke like denne fyren men så hendte det likevel. Selv om jeg har trukket meg unna nå så er jeg fremdeles litt lei meg og mister helt troa på at jeg noen gang vil få oppleve dette med noen. Hilsen k 34. Anonymkode: b2318...274 Legger du for mye i det, det kan høres slik ut. Har du forsøkt å date uten å skulle finne den rette, men heller bruke tid på å bli kjent med flere og ta det ganske rolig? Forelskelse kan vokse frem etterhvert, høres ut som om du stresser og kaver veldig Anonymkode: 068a0...45f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479230-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4254052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legger du for mye i det, det kan høres slik ut. Har du forsøkt å date uten å skulle finne den rette, men heller bruke tid på å bli kjent med flere og ta det ganske rolig? Forelskelse kan vokse frem etterhvert, høres ut som om du stresser og kaver veldig Anonymkode: 068a0...45f Hvor lenge skal man bruke tiden med noen før man innser at følelser ikke kommer? Jeg har kjent menn i flere år, brukt tid med dem lenge og det har ikke vokst frem noe. For meg har det ofte skjedd ganske fort når det har skjedd. Synes det virker mer stressende å bruke tid på å bli kjent med flere med intensjon om å date. Men nå vet ikke jeg om ts stresser generelt med saken. Endret 29. februar av UtakknemligDiva 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479230-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4254120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar UtakknemligDiva skrev (2 timer siden): Hvor lenge skal man bruke tiden med noen før man innser at følelser ikke kommer? Jeg har kjent menn i flere år, brukt tid med dem lenge og det har ikke vokst frem noe. For meg har det ofte skjedd ganske fort når det har skjedd. Synes det virker mer stressende å bruke tid på å bli kjent med flere med intensjon om å date. Men nå vet ikke jeg om ts stresser generelt med saken. Høres ut som om du sitter å venter på at følelser skal komme? "Synes det virker mer stressende å bruke tid på å bli kjent med flere med intensjon om å date"- det va heller ikke slik ment. Det var å date flere, uforpliktende, ha det hyggelig og nyte livet fremfor å gå å vente på mr/mrs right. Anonymkode: 068a0...45f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479230-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4254179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Høres ut som om du sitter å venter på at følelser skal komme? "Synes det virker mer stressende å bruke tid på å bli kjent med flere med intensjon om å date"- det va heller ikke slik ment. Det var å date flere, uforpliktende, ha det hyggelig og nyte livet fremfor å gå å vente på mr/mrs right. Anonymkode: 068a0...45f Men jeg venter ikke på noen. Jeg har det fint jeg. Det bare var det du skrev over her som fikk det til å se ut som man skulle date flere over tid for å få følelser😅 det syntes jeg ble litt feilinfo. Men kan hende det bare er jeg som er rar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479230-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4254202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar UtakknemligDiva skrev (24 minutter siden): Men jeg venter ikke på noen. Jeg har det fint jeg. Det bare var det du skrev over her som fikk det til å se ut som man skulle date flere over tid for å få følelser😅 det syntes jeg ble litt feilinfo. Men kan hende det bare er jeg som er rar. Å date flere kan ta noe av presset bort fra det at man blir så besatt av å finne den eneste ene En kan hygge seg litt på veien, date litt ulike folk for å finne ut av hva man selv liker. Anonymkode: 068a0...45f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479230-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4254213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Jeg trenger litt mer info om det skal være mulig å svare deg på dette. Hvordan forløper tiden seg etter at du har møtt noen du blir forelsket i? - hvor møtes dere (feks via tinder eller på byen) og hvor ofte møtes dere etter det første møtet? - hva gjør dere sammen (feks kafe, gå på tur, prate og evt andre ting)? - hvordan går praten og hva prater dere om? - hva forteller du om deg selv og hva spør du vedkommende om? - hvor lang tid går det før du merker at du ikke får respons, og hva gjør/ sier du da? - hvilke verdier og egenskaper leter du etter i en partner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479230-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-4254220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.