Gå til innhold

Minipillen og syklus


Fru2020

Anbefalte innlegg

Leste en artikkel om kvinner som ble tilrettelegge livet sitt etter hvor man er i syklusen. 

Tidligere i uken snakket jeg med en lege som sa at de dagene jeg ikke får sove kan være der dagene jeg egentlig skulle ha mensen.

Det fikk meg til å tenke. Hatt jeg fremdeles en syklus med varierende hormonnivå selv om jeg går på minipillen (Desirett) og ikke har mensen. Kan jeg fremdeles ha pms feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i alle fall oppdaget etter at jeg ble stabil psykisk, at jeg blir PMS selv om jeg bruker p-stav. 3-4 ganger nå, kanskje mer, har jeg blitt deprimert og sint i 2-3 dager, og alle gangene har jeg begynt å blø. Det har jo ikke vært en eggløsning siden jeg bruker P-stav, men jeg blør nå uansett. Har egentlig ikke helt satt meg inn i det. 

Men det er nytt for meg å plutselig bli tilsynelatende PMS, for før var jeg nede hele tiden så merket ikke at jeg evt ble det. 

Nå skal jeg ta ut staven. Spent på hvordan PMS blir da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...