Gå til innhold

Spy uten kontroll


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du har gjerne i livet ditt opplevd at du mister kontroll. Det skjedde meg på vei hjem i dag. Jeg ble akutt kvalm på bussen jeg satt og før jeg visste ordet av det spydde jeg så mye at spyet havnet på hodet til mannen foran… jeg ble så flau at jeg gikk av så fort muligheten var der. Burde jeg sagt noe? 

Anonymkode: 71b54...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Tror ikke helt på deg. De fleste voksne klarer å kjenne når de må spy. Vel.. jeg hadde en lignende situasjon når jeg var 15. Kastet en softis på en fyr i folkemengden vi satt fordi jeg så en edderkopp på hånden min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du har gjerne i livet ditt opplevd at du mister kontroll. Det skjedde meg på vei hjem i dag. Jeg ble akutt kvalm på bussen jeg satt og før jeg visste ordet av det spydde jeg så mye at spyet havnet på hodet til mannen foran… jeg ble så flau at jeg gikk av så fort muligheten var der. Burde jeg sagt noe? 

Anonymkode: 71b54...2e5

Hva tror du selv?

Anonymkode: 0ec31...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (25 minutter siden):

Spydde du virkelig på hodet til en annen? Noe så ekkelt og ikke minst flaut.

Tror det er en tullehistorie

Anonymkode: 8da55...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror det er en tullehistorie

Anonymkode: 8da55...fed

Det er nok trollemor som er tilbake.

Anonymkode: 0ec31...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...