Gå til innhold

Jeg får ikke smart vekt til å synkronisere vekt målinger med appen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en withings body+ smart vekt med appen som hører til på telefonen (android). Jeg har brukt den før gjennom wifi og da fungerte den veldig bra, synkroniserte resultatene med en gang. Men nå har jeg visst fått ett problem og det er at den ikke lenger synkroniserer vekten min med appen? Det kan f.eks stå "last synced 05:23" og det er etter at jeg gikk på vekten, men likevel så blir ikke vekt og alt det andre oppdatert i appen? Hva er feil med den?

Jeg har forsøkt å logge inn og ut av app, avinstallere og laste ned app på nytt, registrere vekten på nytt, oppdatere vekten, men ingen av de tingene har fungert til nå. Noen som har noen gode råd?

Anonymkode: 9a284...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg forsøkte å koble til med bluetooth i stedet for wifi men det fungerte heller ikke... kjedelig... noen som har noen anelse om hva annet jeg kan gjøre for å forsøke å få den til å funke?

Anonymkode: 9a284...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...