Gå til innhold

Hva av psykiatriske problemstillinger bør gå gjennom hos legevakten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hva bør vente til fastlege/behandler kan ta det påfølgende dag/uke? 

Lurer på når man bør ringe legevakt og når man bør henvises til akutteam via fastlege. Utrolig vanskelig å skille syns jeg. Vil gjøre det rett. Har bipolar og er 50 år.

Anonymkode: 070e2...deb

Fortsetter under...

Kashmir-
Skrevet (endret)

Hvis du tror du kan vente og ikke vil være til bry- oppsøk legevakt. 

Er du "desperat" og føler ingen ser eller hører deg, så avvent litt. Gå en tur. Løp helst. Sett på høy disco (!) eller rock ( bra rytmer for hjertet ( er jeg helt sikker på ) 

For. Det jeg har bestemt imntrykk av, er at de som ikke tror de treger hjelp, eller som ikke vil- de trenger det. 

De som ofte vil, ønsker ofte noe annet, som omsorg og oppmerksomhet ( ingenting galt i det! Men legevakt er dessverre ikke til det bruk )

Nå er ikke dette noen regel! Så er det sagt. Det er bare et sterkt inntrykk jeg har. Du må vurdere. Klarer du ikke vurdere i det hele tatt, så ta en telefon? 

Endret av Kashmir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...