Gå til innhold

Del det beste slanketipset me meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Finn ut hvor mye kcal du trenger per dag for å opprettholde vekten også spiser du 500 kcal mindre per dag.

Legg inn mulighet for å kunne kose deg også, det er lettere å sprekke hvis man er "for streng".

Finn ut hvorfor du spiser for mye/feil. Mestrer du stress i hverdagen med mat? Er det trøstespising? Er det fordi du ikke prioriterer matlaging i en travel hverdag? Finn ut årsaken til at du har tatt feil valg og jobb med den.

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Finn ut hvor mye kcal du trenger per dag for å opprettholde vekten også spiser du 500 kcal mindre per dag.

Legg inn mulighet for å kunne kose deg også, det er lettere å sprekke hvis man er "for streng".

Finn ut hvorfor du spiser for mye/feil. Mestrer du stress i hverdagen med mat? Er det trøstespising? Er det fordi du ikke prioriterer matlaging i en travel hverdag? Finn ut årsaken til at du har tatt feil valg og jobb med den.

Hvordan regnes kcal? Koser meg ikke med mat. Skal ned 10 kg til påske for at jeg skal fremminske hoftepartiet. 

Anonymkode: 4fa2a...7a7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...