Gå til innhold

Pakken for stor for postkassen, hvor lang tid før den blir levert til utleveringssted?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde bestilt en pakke på nettet som egentlig skulle bli levert i postkassen, men i dag kl 10 fikk jeg varsel i posten sin app: "Sendingen var for stor til å leveres i din postkasse. Du vil få en melding når sendingen kan hentes på ditt hentested". Jeg bor 2 min kjøring unna post i butikk der alle pakkene jeg normalt handler bruker bli levert, men jeg har ennå ikke fått noe melding om at pakken kan hentes der? Er det ikke litt rart? Eller er det sånn at postbudet kjører pakken tilbake til hoved postkontoret også blir den sotert der igjen enda en gang før den blir kjørt ut til post i butikk? Noen som har kunnskap om dette og vet? Dette har aldri skjedd meg før, så jeg vet jo lite - jeg bare trodde postbudet ville levere den i post i butikk der jeg kunne hente pakken med en gang, men det er kanskje ikke sånn det fungerer?

Anonymkode: cee3c...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slabbedask
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde bestilt en pakke på nettet som egentlig skulle bli levert i postkassen, men i dag kl 10 fikk jeg varsel i posten sin app: "Sendingen var for stor til å leveres i din postkasse. Du vil få en melding når sendingen kan hentes på ditt hentested". Jeg bor 2 min kjøring unna post i butikk der alle pakkene jeg normalt handler bruker bli levert, men jeg har ennå ikke fått noe melding om at pakken kan hentes der? Er det ikke litt rart? Eller er det sånn at postbudet kjører pakken tilbake til hoved postkontoret også blir den sotert der igjen enda en gang før den blir kjørt ut til post i butikk? Noen som har kunnskap om dette og vet? Dette har aldri skjedd meg før, så jeg vet jo lite - jeg bare trodde postbudet ville levere den i post i butikk der jeg kunne hente pakken med en gang, men det er kanskje ikke sånn det fungerer?

Anonymkode: cee3c...309

Den blir nok klar til henting på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg opplevd mange ganger. Det kan ta alt fra en dag til en uke ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...