Gå til innhold

Et dette selvhenføring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir alltid så redd for at noen skal tro det er meg som står bak ufine kommentarer og personangrep som anonym. Men det er ikke meg! 

Anonymkode: 84b80...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ta det helt med ro, det er mange anonyme brukere her inne. Ikke tenk på det 

Anonymkode: 4d05d...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er aldri AnonymBruker sin feil. Ta det helt med ro. 

Anonymkode: e28b3...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg blir alltid så redd for at noen skal tro det er meg som står bak ufine kommentarer og personangrep som anonym. Men det er ikke meg! 

Anonymkode: 84b80...d33

Ja, det tenker jeg er selvhenføring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Jeg føler regelmessig at noen sikter til meg her når de kommer med diverse eksempler eller påpekninger. Det blir vel kanskje litt i samme gate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (3 timer siden):

Ja, det tenker jeg er selvhenføring. 

Ok, takk for svar. 

Anonymkode: 84b80...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Jeg føler regelmessig at noen sikter til meg her når de kommer med diverse eksempler eller påpekninger. Det blir vel kanskje litt i samme gate. 

Ja, er nok i samme gate. Jeg føler på at noen utgir seg for å være meg fordi problemstillingene kan ligne. For å holde narr av meg. Dette kommer ved jevne mellomrom. 

Anonymkode: 84b80...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å "stå fram" med nick her nå (jeg er ts) fordi jeg tenker at det ikke gjør noe om andre vet at det er meg. I går kveld hadde jeg et lite "paranoid anfall" igjen, men det er jo ikke farlig å skrive sånne ting under nick. Det fører ikke med seg noen konsekvenser annet enn at folk her blir litt bedre kjent med nicket. På en måte ønsker jeg at dere vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (1 time siden):

Fikk lyst til å "stå fram" med nick her nå (jeg er ts) fordi jeg tenker at det ikke gjør noe om andre vet at det er meg. I går kveld hadde jeg et lite "paranoid anfall" igjen, men det er jo ikke farlig å skrive sånne ting under nick. Det fører ikke med seg noen konsekvenser annet enn at folk her blir litt bedre kjent med nicket. På en måte ønsker jeg at dere vet. 

Dette velger du selvfølgelig selv, men om jeg skal gi deg et råd du ikke har bedt om (😊) ville jeg rådet deg til å bruke nick konsekvent framover. Jeg tror det kan hjelpe deg fra paranoia, men jeg tror også det kan være disiplinerende mhp debattklima. Funker dette bedre etter feks to mnd er det ingen grunn til å anonymisere, og vips - ett problem mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (16 minutter siden):

Dette velger du selvfølgelig selv, men om jeg skal gi deg et råd du ikke har bedt om (😊) ville jeg rådet deg til å bruke nick konsekvent framover. Jeg tror det kan hjelpe deg fra paranoia, men jeg tror også det kan være disiplinerende mhp debattklima. Funker dette bedre etter feks to mnd er det ingen grunn til å anonymisere, og vips - ett problem mindre. 

Tror du kan ha rett i det, jeg skal prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (13 minutter siden):

Tror du kan ha rett i det, jeg skal prøve :)

Modig vending av deg i denne tråden, så det er jeg sikker på at du greier. Og liker du det ikke fordi det gjør deg mer stressa så går du jo bare tilbake til å poste anonymt sant 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Jeg skal innrømme at jeg har tenkt at det er du som har angrepet meg under anonym enkelte ganger. Fordi jeg har oppfattet at du har gått på meg som person og vært litt usaklig i angrepene. Jeg syns jeg tåler litt, og jeg kan også skjønne mer saklig kritikk. Det er lite som går innpå meg av det jeg oppfatter som mer følelselsstyrt, men i det siste har det vært litt massivt i et par tråder. DA syns jeg det blir tøft. 

Så hva om jeg har tenkt at det er deg? Konsekvensen er jo bare at jeg tror du har mot meg, og det må du få lov til. Vi kan overreagere alle sammen her noen ganger, med noen unntak som  alltid oppfører seg saklig da. Jeg bærer ikke nag akkurat, og uansett teller de saklige og hyggelige kommentarene alltid mye mer. 

Men hvis du sier at det ikke er deg som har angrepet under anonym, så tror jeg også på deg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Kashmir skrev (41 minutter siden):

Jeg skal innrømme at jeg har tenkt at det er du som har angrepet meg under anonym enkelte ganger. Fordi jeg har oppfattet at du har gått på meg som person og vært litt usaklig i angrepene. Jeg syns jeg tåler litt, og jeg kan også skjønne mer saklig kritikk. Det er lite som går innpå meg av det jeg oppfatter som mer følelselsstyrt, men i det siste har det vært litt massivt i et par tråder. DA syns jeg det blir tøft. 

Så hva om jeg har tenkt at det er deg? Konsekvensen er jo bare at jeg tror du har mot meg, og det må du få lov til. Vi kan overreagere alle sammen her noen ganger, med noen unntak som  alltid oppfører seg saklig da. Jeg bærer ikke nag akkurat, og uansett teller de saklige og hyggelige kommentarene alltid mye mer. 

Men hvis du sier at det ikke er deg som har angrepet under anonym, så tror jeg også på deg da. 

Takk for det.

Kanskje du tenker sånn fordi vi har vært uenige i ting tidligere når jeg har skrevet med nick. Så har det kanskje festet seg litt? 

Jeg tar oftere pause fra forumet enn før, og er ikke her hver dag lenger. Jeg leser heller ikke alle tråder når jeg er innom. Men vit i alle fall det, at jeg har ikke noe imot deg som person, selv om vi har vært uenige om ting tidligere. Jeg tenker at skal man først gå i rette med noen så er det bedre å gjøre det under nick. Og det har jeg også gjort med deg og flere. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
Vendi skrev (29 minutter siden):

Takk for det.

Kanskje du tenker sånn fordi vi har vært uenige i ting tidligere når jeg har skrevet med nick. Så har det kanskje festet seg litt? 

Jeg tar oftere pause fra forumet enn før, og er ikke her hver dag lenger. Jeg leser heller ikke alle tråder når jeg er innom. Men vit i alle fall det, at jeg har ikke noe imot deg som person, selv om vi har vært uenige om ting tidligere. Jeg tenker at skal man først gå i rette med noen så er det bedre å gjøre det under nick. Og det har jeg også gjort med deg og flere. 

Ja, mest sannsynlig 🙂 men jeg sitter ikke og grubler på det, og syns det er helt greit at temperaturen kan bli litt høy noen ganger, og at vi legger det bak oss. Du har aldri sagt noe utilgivelig akkurat 🙂 

Jeg har ikke inntrykk av at du er typen som lyver, så har ikke noe problem med å tro på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...