Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp hjernen min er på høygir,på en måte, det kommenteres og forklares alt jeg tenker 

vanskelig å prate med andre pga tenkingen

vet ikke om det er min stemme

kan jeg ha blitt smittet? Vært i lag med en venninne med paranoid schizofreni og hun har stemmer i hodet hele tiden.. hun sier hun har masse ånder i seg… kanskje en av dem har hoppet inn i meg?

eller får jeg det sånn pga måtte opp kl 03.30 for å rekke flyet?

jeg har schizoaffektiv

føler dette er ulikt meg, men minner om en sykdomsepisode i 2012..

vil dette gå over??? Bla bla bla

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/479494-konstant-kommentering-og-forklaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Glitter skrev (På 3.3.2024 den 11.30):

Oida. Du burde dra hjem med første fly før du blir enda verre. Hvem vet hva som skjer hvis du blir så syk der borte. 

Jeg kan ikke dra hjem.. det bor et ufyselig menneske der som nekter å dra. Hun vil sikkert myrde meg ved å helle GHB i colaen min. 

psykedeliker
Marye skrev (12 minutter siden):

Jeg kan ikke dra hjem.. det bor et ufyselig menneske der som nekter å dra. Hun vil sikkert myrde meg ved å helle GHB i colaen min. 

Hvorfor tar du ikke igjen med samme mynt, eller skriver en fullmakt til noen andre? Ufyselige folk takler som regel ikke å bli møtt med sine egne metoder.

frosken
Marye skrev (13 minutter siden):

Jeg synes du bør ringe FACT i morgen, synes du bør være i kontakt med dem når du er så dårlig. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...