Gå til innhold

Hvordan merker dere at Zoloft virker


Seroxat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når jeg tar medisin, er det fordi jeg har en sykdom som gir symptomer. Jeg merker virkning av medisiner ved at symptomene blir mildere evt helt borte.

Anonymkode: 3a0d8...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når jeg tar medisin, er det fordi jeg har en sykdom som gir symptomer. Jeg merker virkning av medisiner ved at symptomene blir mildere evt helt borte.

Anonymkode: 3a0d8...0fa

Jeg forstår ❤️ Opplever du at det er lettere å gjøre/ gjennomføre ting? Jeg har depresjon og sliter med tiltaksløshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat
Seroxat skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ❤️ Opplever du at det er lettere å gjøre/ gjennomføre ting? Jeg har depresjon og sliter med tiltaksløshet.

Håper at depresjonen letner snart🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Seroxat skrev (4 timer siden):

Hvordan merker man at Zoloft virker? Hva merker man det på?

Ofte merker man det ikke selv, men andre i omgivelsene gjør det. Det er jo ikek akkurat slik at en bryter skrus på, at det går fra natt til dag

Anonymkode: 5c454...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroxat
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ofte merker man det ikke selv, men andre i omgivelsene gjør det. Det er jo ikek akkurat slik at en bryter skrus på, at det går fra natt til dag

Anonymkode: 5c454...a7a

Jeg forstår.  Hva merka andre i omgivelsene dine på deg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Seroxat skrev (15 timer siden):

Hvordan merker man at Zoloft virker? Hva merker man det på?

Jeg har depresjon og angst med panikkanfall. Merker at toppen av anfallet tas vekk. Samtidig har jeg blitt mer robust, ikke så hudløs lenger. Klarer å jobbe mer med meg selv. 

Anonymkode: 0f1f4...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg merker ikke noe stort. Jeg har bare ikke vært like aggressiv som jeg var før jeg var medisinert i det hele tatt. Om det er amfetamin eller sertralin som gjør det vet jeg ikke. Eller om det enkelt og greit er livssituasjonen og modning. 
Jeg merket økt svetting om natta når jeg startet også. Men jeg vet altså ikke om det ville blitt verre igjen uten medisin heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har depresjon og angst med panikkanfall. Merker at toppen av anfallet tas vekk. Samtidig har jeg blitt mer robust, ikke så hudløs lenger. Klarer å jobbe mer med meg selv. 

Anonymkode: 0f1f4...42e

Jeg forstår. Takk for at du deler ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat
UtakknemligDiva skrev (9 timer siden):

Jeg merker ikke noe stort. Jeg har bare ikke vært like aggressiv som jeg var før jeg var medisinert i det hele tatt. Om det er amfetamin eller sertralin som gjør det vet jeg ikke. Eller om det enkelt og greit er livssituasjonen og modning. 
Jeg merket økt svetting om natta når jeg startet også. Men jeg vet altså ikke om det ville blitt verre igjen uten medisin heller. 

Jeg forstår. Takk for tilbakemelding ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
UtakknemligDiva skrev (På 5.3.2024 den 0.48):

Jeg merker ikke noe stort. Jeg har bare ikke vært like aggressiv som jeg var før jeg var medisinert i det hele tatt. Om det er amfetamin eller sertralin som gjør det vet jeg ikke. Eller om det enkelt og greit er livssituasjonen og modning. 
Jeg merket økt svetting om natta når jeg startet også. Men jeg vet altså ikke om det ville blitt verre igjen uten medisin heller. 

Jeg forstår. Takk for at du deler ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 11.40):

Når jeg tar medisin, er det fordi jeg har en sykdom som gir symptomer. Jeg merker virkning av medisiner ved at symptomene blir mildere evt helt borte.

Anonymkode: 3a0d8...0fa

Jeg forstår. Takk for at du deler ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 14.24):

Ofte merker man det ikke selv, men andre i omgivelsene gjør det. Det er jo ikek akkurat slik at en bryter skrus på, at det går fra natt til dag

Anonymkode: 5c454...a7a

Poenget er vel at man skal føle seg bedre og mer normal inni seg?

 

Anonymkode: 232d5...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 12.46):

Poenget er vel at man skal føle seg bedre og mer normal inni seg?

 

Anonymkode: 232d5...9f8

Jeg forstår. Jeg  merker ingen endring eller bedring etter snart 4 uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 12.46):

Poenget er vel at man skal føle seg bedre og mer normal inni seg?

 

Anonymkode: 232d5...9f8

Takk for at du deler ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Seroxat skrev (1 minutt siden):

Takk for at du deler ❤️

Var mer et spørsmål egentlig 

Anonymkode: 232d5...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (48 minutter siden):

Takk for at du deler ❤️

Tilbakemeldingen min var egentlig ment til din forrige kommentar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 0.40):

Jeg har depresjon og angst med panikkanfall. Merker at toppen av anfallet tas vekk. Samtidig har jeg blitt mer robust, ikke så hudløs lenger. Klarer å jobbe mer med meg selv. 

Anonymkode: 0f1f4...42e

Jeg forstår. Takk for tilbakemelding ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
UtakknemligDiva skrev (På 5.3.2024 den 0.48):

Jeg merker ikke noe stort. Jeg har bare ikke vært like aggressiv som jeg var før jeg var medisinert i det hele tatt. Om det er amfetamin eller sertralin som gjør det vet jeg ikke. Eller om det enkelt og greit er livssituasjonen og modning. 
Jeg merket økt svetting om natta når jeg startet også. Men jeg vet altså ikke om det ville blitt verre igjen uten medisin heller. 

Jeg forstår. Ga nattesvetten seg etterhvert? Takk for at du deler ❤️

Endret av Seroxat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...