Gå til innhold

Hvor lang ventetid vil det være på å få team i psykiatritjenesten i kommunen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg skal be fastlegen om henvisning til ett av teamene i psykiatritjenesten i kommunen (mer spesifikt heter det miljøterapeutisk team). Eller, jeg har nettopp sendt fastlegen e-konsultasjon med spørsmål om det var tid nok til å gjøre dette på timen som jeg har nå på onsdag som egentlig er for noe annet, eller om jeg måtte bestille en ny time for det, eller om det gikk greit å ta bare over e-konsultasjon.

Det jeg lurer på er når man kan forvente å få svar fra teamet i kommunen? Og hvor lang tid det tar fra fastlegen sender henvisning og til man får en tid hos teamet i kommunen? Er det liksom snakk om noen dager eller er det flere uker? Jeg vet at på poliklinikken har de den regelen at man skal få svar på henvisningen innen 10 virkedager, er det det samme i kommunen? Noen med erfaring og som kan si noe om det?

Anonymkode: c7042...56c

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...