Gå til innhold

Hva feiler det meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir syk hele tiden, den ene forkjølelsen avløser den andre. Jeg får ikke gjort noe som helst snart. Jeg har hatt et par frisk-dager på 3-4 måneder. Jeg holder på å bli idiot. Ikke har jeg råd til å gå til lege heller. Kan dette være allergi?

Håper på snart svar.

Skrevet

Hallo.

Jeg veit ikke hva som feiler deg, MEN ut fra d du beskriver så høres d ut som om du forteller om meg.

Så hvis d kan være 1 ør liten trøst så er du ikke aleine om å være så kronisk forskjølt.

RIKTIG GOD BEDRING TIL DEG DA!

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im
Skrevet

Kjære Stylie

Jeg kan nok ikke si deg hva som feiler deg, men det høres ut som om du burde ta deg råd til å gå til legen!

Hos små barn er stadige forkjølelser av og til et symptom på astma, men ikke nødvendigvis på allergi. Såkalte vår- og sommerforkjølelser er typisk ved pollenallergi. Hvis man har et dyr i huset som man reagerer på kan det virke som om man stadig er forkjølet. Røyking kan også være en årsak til slike forkjølelser.

Gjest byhuldra
Skrevet

Ja, skulle nesten tro det var jeg som hadde skrevet dette..

Men jeg kan ta noen detaljer om mitt problem..:

Jeg får det ene halsondet etter det andre. Kløe på mandlene, gule pussklumper som gir dårlig ånde, hoste, kløe i halsen, periodevis hodepine, av og til dett i desa...

Hos legen er dommen: virusinfeksjon, gi det tid så går det over. Joda, det går over, og er jeg heldig får jeg 14 dager med frisket...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...