Gå til innhold

Hvilket merke dadler er best og hvor får man kjøpt dem billigst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilket merke dadler er best og hvor får man kjøpt dem billigst? Har jo sett de har både på vanlige matbutikker som f.eks Kiwi og OBS, men også på helsekostbutikker som Sunkost. 

Anonymkode: cc5b6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilket merke dadler er best og hvor får man kjøpt dem billigst? Har jo sett de har både på vanlige matbutikker som f.eks Kiwi og OBS, men også på helsekostbutikker som Sunkost. 

Anonymkode: cc5b6...7ca

Synes dadler smaker helt likt uansett så jeg tar bare dem jeg finner til en ok pris.

Anonymkode: 48573...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spennende med de nye posene med dadler med lakris og de sure da :) 

Anonymkode: 48573...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes dadler smaker helt likt uansett så jeg tar bare dem jeg finner til en ok pris.

Anonymkode: 48573...321

Aha. Okej. Jeg har smakt litt forskjellige da jeg bodde hjemme hos Mamma en stund, og jeg synes det var litt forskjell. Eller smaken var ofte lik men enkelte var ferskere og mykere enn andre. Men jeg klarer ikke å huske hvilke merker og hvor de ble kjøpt.

Anonymkode: cc5b6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spennende med de nye posene med dadler med lakris og de sure da :) 

Anonymkode: 48573...321

Ja! Jeg smakte faktisk de med sur cola her om dagen og jeg synes de var sykt gode! Eneste kjipe er jo prisen da, de koster jo sånn 43 kr for en liten pose med noe og 100 gram bare... 

Anonymkode: cc5b6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja! Jeg smakte faktisk de med sur cola her om dagen og jeg synes de var sykt gode! Eneste kjipe er jo prisen da, de koster jo sånn 43 kr for en liten pose med noe og 100 gram bare... 

Anonymkode: cc5b6...7ca

Ja de er skamdyre. Jeg har så lyst på den med lakris :) 

Anonymkode: 48573...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja de er skamdyre. Jeg har så lyst på den med lakris :) 

Anonymkode: 48573...321

Har du smakt den med lakris eller bare lyst å smake? 🙂

Anonymkode: cc5b6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du smakt den med lakris eller bare lyst å smake? 🙂

Anonymkode: cc5b6...7ca

Ikke smakt, men fristet til å bestille. Jeg lurer på om ikke (vanlige uten smak) dadler i løs vekt er det billigste, sjekket akkurat prisene på meny. Jeg synes posene til vanlig ofte er så små. Jeg vil ha stoooore poser!

Anonymkode: 48573...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ikke smakt, men fristet til å bestille. Jeg lurer på om ikke (vanlige uten smak) dadler i løs vekt er det billigste, sjekket akkurat prisene på meny. Jeg synes posene til vanlig ofte er så små. Jeg vil ha stoooore poser!

Anonymkode: 48573...321

Hmm jo, det kan godt hende at dadlene i løsvekt er billigst? Jeg vet i alle fall at det i alle fall som oftest gjelder alt annet av frukt og grønnsaker, at det er billigere å kjøpe i løsvekt enn de som er innpakket?

Anonymkode: cc5b6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg ville i hvert fall unngått disse merkene:  Jordan River, Jordan River Bio-Top, Mejdoul, og King Solomon. De er alle israelske og mange av dem produseres på okkupert palestinsk land. Tror det er bare coop som fører disse merkene, så summa summarum bør man unngå å kjøpe dadler på coop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (6 minutter siden):

Jeg ville i hvert fall unngått disse merkene:  Jordan River, Jordan River Bio-Top, Mejdoul, og King Solomon. De er alle israelske og mange av dem produseres på okkupert palestinsk land. Tror det er bare coop som fører disse merkene, så summa summarum bør man unngå å kjøpe dadler på coop.

Åja, da skal jeg unngå dem. Takk for info.

Anonymkode: cc5b6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

Medjool dadler er svært gode. Jeg mener det er mulig å finne de som er produsert i Palestina på innvandrerbutikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Drømmeautomat skrev (36 minutter siden):

Jeg ville i hvert fall unngått disse merkene:  Jordan River, Jordan River Bio-Top, Mejdoul, og King Solomon. De er alle israelske og mange av dem produseres på okkupert palestinsk land. Tror det er bare coop som fører disse merkene, så summa summarum bør man unngå å kjøpe dadler på coop.

Jeg prøver også å holde meg borte fra israelske varer. Eneste måten jeg kan protestere på som kanskje har en bitteliten virkning, iallefall hvis mange nok gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...