Gå til innhold

Spørsmål om digitalt innsyn i journal fra kommune psykiatrien i HelsaMi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har de siste 3 år+ hatt kontakt med psykiatrien i kommunen. Jeg var nå nettopp inne i HelsaMi appen og der la jeg inn forespørsel om innsyn i journal fra de. Jeg la da inn dato fra 1. september og frem til februar i år da det er denne perioden jeg er mest interessert i å lese journal fra. Men det jeg lurer på er om det faktisk er mulig å få innsyn i journal fra tilbake i tid digitalt eller må det være fra da de begynte å bruke HelsaMi/Helseplattformen eller hva det nå heter? Det sto at man fikk det tilsendt digitalt på HelsaMi.

Jeg lurer også på hvor lang tid det normalt tar? Det sto i infoteksten at: "Behandlingstid for utlevering er 30 dager". Men tar det stort sett så lang tid da, eller bruker det ofte gå fortere? Noen med erfaring?

Anonymkode: bd182...b12

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...