AnonymBruker Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Jeg har de siste 3 år+ hatt kontakt med psykiatrien i kommunen. Jeg var nå nettopp inne i HelsaMi appen og der la jeg inn forespørsel om innsyn i journal fra de. Jeg la da inn dato fra 1. september og frem til februar i år da det er denne perioden jeg er mest interessert i å lese journal fra. Men det jeg lurer på er om det faktisk er mulig å få innsyn i journal fra tilbake i tid digitalt eller må det være fra da de begynte å bruke HelsaMi/Helseplattformen eller hva det nå heter? Det sto at man fikk det tilsendt digitalt på HelsaMi. Jeg lurer også på hvor lang tid det normalt tar? Det sto i infoteksten at: "Behandlingstid for utlevering er 30 dager". Men tar det stort sett så lang tid da, eller bruker det ofte gå fortere? Noen med erfaring? Anonymkode: bd182...b12 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/479676-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-digitalt-innsyn-i-journal-fra-kommune-psykiatrien-i-helsami/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.