Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kashmir-
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke familien hans og mine tantebarn nei. De har jeg ingen kontakt med. Men felles foreldre og andre søsken ja

Anonymkode: 5e634...307

Ok. Ha kontakt med de du kan uten hans tilstedeværelse. 

Han vil nok aldri bli bedre. Bare innse det og ikke la deg plage med det. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Ok. Ha kontakt med de du kan uten hans tilstedeværelse. 

Han vil nok aldri bli bedre. Bare innse det og ikke la deg plage med det. 

Det er kona som er roten til problemet, og jeg kan ikke gjøre mer enn jeg har gjort. 
Lett å si at jeg ikke skal plages med det, når jeg er fryst ut. Det er veldig vondt

Kashmir-
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Hvordan kan du egentlig vite det? Kanskje han bare ikke har blitt satt skikkelig på plass enda?

Hvorfor må jeg diskutere det med deg? 🙂

Men du må gjerne gjøre litt research selv. Vi endrer knapt personlighet fra vi er barn. Enda mindre forandrer vi oss fra vi er 25. 

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er kona som er roten til problemet, og jeg kan ikke gjøre mer enn jeg har gjort. 
Lett å si at jeg ikke skal plages med det, når jeg er fryst ut. Det er veldig vondt

Det kan ikke være kona. Han har vært voldelig mot deg siden dere var barn. 

De med narsissistiske trekk finner ofte de som har samme tendenser. Og iblant slår det enda mer  uheldig ut. 

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Det kan ikke være kona. Han har vært voldelig mot deg siden dere var barn. 

De med narsissistiske trekk finner ofte de som har samme tendenser. Og iblant slår det enda mer  uheldig ut. 

Han slår nok ikke kona.. er bara en bedriten storebror. 
Nei, kona er ikke helt god. 

Kashmir-
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke snakket om å forandre personlighet, jeg snakker om å forandre adferd.

Han har vært sånn siden han var barn. 

Han har vært voldelig gjennom hele oppveksten, og er nå så voksen at han har fått kone av samme...kaliber, og barn.

Ja jøss. Han endrer nok adferd. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (21 minutter siden):

Han har vært sånn siden han var barn. 

Han har vært voldelig gjennom hele oppveksten, og er nå så voksen at han har fått kone av samme...kaliber, og barn.

Ja jøss. Han endrer nok adferd. 

De er litt enkle, litt dum på en måte. 

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er litt enkle, litt dum på en måte.

Da må du spille på det for alt det er verdt. Det gjelder å skape en situasjon der deres negative egenskaper slår så hardt tilbake på dem selv at de aldri tør å lage trøbbel igjen.

AnonymBruker
psykedeliker skrev (3 timer siden):

Da må du spille på det for alt det er verdt. Det gjelder å skape en situasjon der deres negative egenskaper slår så hardt tilbake på dem selv at de aldri tør å lage trøbbel igjen.

Det er en sorg for foreldrene våre, og jeg ønsker ikke lage noe uro. 
Ta hevn eller være drittsekk. 
Jeg er voksen. Men jeg har bestemt meg for å bare kutte de helt ut av livet mitt. De har jo allerede kuttet meg ut. Men jeg blir så lei meg når jeg prøver og de likevel behandler meg som dritt. 

psykedeliker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ta hevn eller være drittsekk.

Å svare på tiltale er ikke å være en drittsekk. Hvis du vil la drittsekkene vinne så gjerne for meg. Men da kan du la være å klage over tingenes tilstand også.

Endret av psykedeliker

Annonse

Grendel
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

For å sundet slik har denne personen alltid vært en drittsekk og får det som han vil. 
Han er 9 år eldre enn meg, men banket meg ofte i oppveksten, og sist han banket meg var han vel 23 år. 
storkjeftet, nedlatende og lite sosiale antenner. 
Ja, det er leit at familieforhold ryker, men tror faktisk jeg har det bedre uten de. Å komme i dialog er umulig. Har prøvd både å snakke, sendt Mail osv. 

Det er vanskelig. Kanskje du kan si tydelig til de andre at han er grunnen til at du ikke kommer? Da ser de at freden også har en pris.

Det er ikke normalt å banke opp søsken når man er 23. Det er kriminelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...