Gå til innhold

Tok kontakt med psykomotorisk fysioterapeuter for over 1 uke siden og har fortsatt ikke hørt noe tilbake, hva gjør jeg videre nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tirsdag i forrige uke ringte jeg to ulike psykomotorisk fysioterapeuter og jeg har ennå ikke fått noe oppringing tilbake? Er det vanlig at det tar så lang tid eller burde jeg forsøke ta kontakt på nytt snart? Eller hva gjør jeg videre nå? Eller vil de kanskje ikke ha meg som pasient eller noe sånt? Skjønner ikke helt hva som kunne ha skjedd. Da jeg ringte så ringte det en stund før det kom til automatisk telefonsvar der de hadde lest inn en talemelding der de sa at man skulle legge igjen en beskjed på svareren så ville de ringe deg opp igjen. 

Anonymkode: 60dd5...53a

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg ville prøvd å ringe dem på ny.

Anonymkode: a139f...b99

Allerede i dag? Jeg regner med jeg må legge igjen en ny beskjed på telefonsvareren da, skal jeg nevne at jeg forsøkte å ringe i forrige uke men ikke fått svar ennå?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Allerede i dag? Jeg regner med jeg må legge igjen en ny beskjed på telefonsvareren da, skal jeg nevne at jeg forsøkte å ringe i forrige uke men ikke fått svar ennå?

Jeg ville ringt i dag, ja. Legg igjen på beskjed på svareren om at du har forsøkt å ringe og at du ikke har fått svar.

Anonymkode: a139f...b99

AnonymBruker

Her er det mnd med kø for å komme inn. Så tror de har for mye å gjøre for å ringe tilbake, hadde ventet 1 uke til.

Anonymkode: 05af6...a50

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tirsdag i forrige uke ringte jeg to ulike psykomotorisk fysioterapeuter og jeg har ennå ikke fått noe oppringing tilbake? Er det vanlig at det tar så lang tid eller burde jeg forsøke ta kontakt på nytt snart? Eller hva gjør jeg videre nå? Eller vil de kanskje ikke ha meg som pasient eller noe sånt? Skjønner ikke helt hva som kunne ha skjedd. Da jeg ringte så ringte det en stund før det kom til automatisk telefonsvar der de hadde lest inn en talemelding der de sa at man skulle legge igjen en beskjed på svareren så ville de ringe deg opp igjen. 

Jeg ville forsøkt på nytt, som det første svaret du fikk angir. Det kan være en naturlig forklaring på hvorfor du ikke har blitt oppringt, f.eks. ferieavvikling, sykdom, teknisk svikt e.l. Om det er en fysioterapeut som driver et enkeltpersonsforetak, øker denne muligheten.

Det som er 100% sikkert, men som er lett å tenke ettersom en er pasient nettopp til psykomotorisk behandling, er at de vil kanskje ikke ta meg inn til behandling. Det stemmer ikke - men det er en del ventetid på å komme til.

Om det er mulig å ta kontakt pr. e-post, kan du også det, og kun si det samme som på telefonsvarer. Kun legge igjen kontaktinformasjon og at du ønsker å bli kontaktet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...