Gå til innhold

Brev fra kommunen om forsinkelse mottatt med en gang henvisning ble sendt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg var nettopp hos fastlegen som henviste meg til psykiatrien i kommunen. Og nesten med en gang han hadde sendt henvisningen så fikk jeg brev på helsenorge om at behandlingen av søknaden min var forsinket grunnet mange henvendelser. Det var jo enormt kjapt, er dette ett brev som blir automatisk sendt ut kanskje siden det gikk så fort? Det sto ingenting konkret om behandlingstid annet enn at den var forsinket.

Anonymkode: 78fe8...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krøll47

Det betyr nok at de muligens ikke rekker overholde fristen for svar på henvisningen. Om alle eller noen får det brevet med en gang er uvisst men du er sikkert ikke den eneste og det er vel et sprengt system som mottar henvisningen din. Det er noe dritt at det skal ta så tid, men unødvendig for deg å gruble på. Du har blitt informert om at svar kan ta tid 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Krøll47 skrev (23 timer siden):

Det betyr nok at de muligens ikke rekker overholde fristen for svar på henvisningen. Om alle eller noen får det brevet med en gang er uvisst men du er sikkert ikke den eneste og det er vel et sprengt system som mottar henvisningen din. Det er noe dritt at det skal ta så tid, men unødvendig for deg å gruble på. Du har blitt informert om at svar kan ta tid 😕

Ja, jeg regner med at det er det det betyr. Synes bare det var litt rart at jeg fikk brevet så fort? Men om det ble sendt ut automatisk i det de mottok henvisningen fra fastlegen så er det vel forklaringen? Ja, det er skikkelig kjipt at det skal ta så lang tid, men akkurat nå går det heldigvis sånn passe ok med meg, så det haster jo ikke sånn sett da heldigvis.

Anonymkode: 78fe8...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...