Gå til innhold

Åndene jeg er redd for kommer frem hver natt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver natt har åndene kommet frem på natten. Når åndene er aktiv så lager de lyder knirker i vegger og det virker som de går over gulvet. Når jeg sjekker ved å gå ut av Sengen er de borte. Men de er der når jeg ligger i ro. Flere som er plaget med ånder? 

Anonymkode: 415fb...71a

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som noe man opplevde mye som barn. Man hører monstre under sengen, men når man titter etter så er det ingen der. 

Anonymkode: b5b30...2fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som noe man opplevde mye som barn. Man hører monstre under sengen, men når man titter etter så er det ingen der. 

Nei dette er ånder som er tilstedet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei dette er ånder som er tilstedet. 

Det hørtes skummelt ut. Regner med du har tilkalt noe medium for å prøve å fjerne de? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Flere som er plaget med ånder? 

Nei, men knirkelyder har det vært i samtlige av de gamle husene jeg har bodd i. I enkelte deler av landet var det vanlig å legge inn en vridd stokk i veggen, som beveger seg etter atmosfæretrykket og på den måten varsler med knirkelyder om at det kommer regn.

Men hadde det dukket opp noen ekte ånder her hadde de blitt satt i arbeid sporenstreks!

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som noen ufarlige ånder. De lager jo bare noen knirkelyder og forsvinner med en gang du reiser deg. Pingleånder.

Anonymkode: 3dffa...bb5

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poster du dette på psykiatri?

Anonymkode: f1651...d30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor poster du dette på psykiatri?

Anonymkode: f1651...d30

Fordi det er psykdom?

Anonymkode: 0353e...4c1

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Onkel Skrue?😅

Nei, åndene vil ikke hit tydeligvis. 

Endret av UtakknemligDiva
AnonymBruker
Skrevet

Nei onde ånder finnes de. Befal de å gå ut i Jesus Kristus navn. si det flere ganger til de blir stille.

Anonymkode: f6652...3c9

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Befal de å gå ut i Jesus Kristus navn.

Det er jo å kaste bort gratis arbeidskraft.

Skrevet

Har hørt at man skal be de la en være i fred så gjør de det. Men jeg er ganske så nøytral i forhold til sånt så aner jo ikke om det stemmer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...