Gå til innhold

Da er pollensesongen i gang🌾🤧


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Kom jo på det, det er tross alt mars. Har følt meg så rar i halsen, og litt tett i nesa. Men har nå vært forkjølet for ikke lenge siden, og ingen feber/forkjølelsessymptomer ellers. Så innså jeg at det er pollensesong. 
Hurra…….

Det er i det minste fint vær! 
 

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja vi mennesker er dårlig lagd som ikke en gang klarer pollen. Skulle tro vi klarte det etter så mange år med evolusjon

Anonymkode: 0ca36...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (1 time siden):

Har du prøvd å ta sprøyte? 

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Nei

Kan være svært behjelpelig for deg når du kjenner symptomer allerede nå. Det vil bli ytterlig verre for deg når bjørkeblader slår ut. Jeg har alvorlig allergi og kjenner intet enda. 

Anonymkode: d07a7...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan være svært behjelpelig for deg når du kjenner symptomer allerede nå. Det vil bli ytterlig verre for deg når bjørkeblader slår ut. Jeg har alvorlig allergi og kjenner intet enda. 

Anonymkode: d07a7...4fd

Hvilke bivirkninger har denne sprøyta? Aldri hørt om. Jeg bare vet at de medisinene legen skriver ut gjør deg veldig trett og da er det egt ikke vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (5 minutter siden):

Hvilke bivirkninger har denne sprøyta? Aldri hørt om. Jeg bare vet at de medisinene legen skriver ut gjør deg veldig trett og da er det egt ikke vits.

Har ikke opplevd bivirkninger men siden det inneholde kortison er det ikke alle som får den. Andre alternativer skal være utprøvd. 

Anonymkode: d07a7...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke opplevd bivirkninger men siden det inneholde kortison er det ikke alle som får den. Andre alternativer skal være utprøvd. 

Anonymkode: d07a7...4fd

Da er det ikke noe å tenke på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg reagerer året rundt så tar allergi tabletter daglig og tar dymista allergi nesespray. Må vel begynne med øyendråper og i vår. Jaja kjedelig å få pollenallergi som 40 åring.

Anonymkode: a6163...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg reagerer året rundt så tar allergi tabletter daglig og tar dymista allergi nesespray. Må vel begynne med øyendråper og i vår. Jaja kjedelig å få pollenallergi som 40 åring.

Anonymkode: a6163...a89

Hvorfor er det verre enn å ha det hele livet eller få det som 25 åring? Du slapp i det minste i 40 år. Jeg slapp i 25. Lillesøsteren min slapp aldri.

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...