Gå til innhold

Tar dere Zoloft om morgenen eller på kvelden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan man velge helt selv.

Blir du trøtt av den (som 15-20% blir) tar du den om kvelden

Blir du våken av den (som også 15-20% blir) tar du den om morgenen

Noen tar den også morgen og kveld for jevnere serumkonsentrasjon. Ulempen med det er at det er mer å huske på.

Seroxat
ISW skrev (50 minutter siden):

Det kan man velge helt selv.

Blir du trøtt av den (som 15-20% blir) tar du den om kvelden

Blir du våken av den (som også 15-20% blir) tar du den om morgenen

Noen tar den også morgen og kveld for jevnere serumkonsentrasjon. Ulempen med det er at det er mer å huske 

Ok. Jeg forstår. Er bare så redd for å ikke få sove på kvelden hvis jeg tar den da. Takk for svar❤️

Annonse

Seroxat
Skrevet (endret)
ISW skrev (På 7.3.2024 den 17.26):

Bare hyggelig, men hvorfor skulle du ikke få sove hvis du blir trøtt av den? 

Jeg blir trøtt av Zoloft på dagtid, men er redd for å ikke få sove av den. Har forstått det som om en del ikke får sove av den når de tar den på kvelden. Når jeg tok Seroxat på kvelden fikk jeg ikke sove om natta, men jeg ble trøtt på dagen når jeg prøvde den på morgenen. Må nok bare prøve meg fram.

Endret av Seroxat

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...