Gå til innhold

Depresjonen løsner sent på kvelden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ekstremt deprimert når jeg våkner, blir litt bedre etter jeg har stått opp, men fortsatt ekstremt.
Hver kveld ved 22 tiden så slipper det og jeg føler meg normal, kan tenkte og gjøre ting, har ikke tatt noe medisin da, skjer bare automatisk.
Noen andre som har det sånn? Er dette tegn på en spesiell type depresjon? 

Anonymkode: 423a5...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke hvor jeg har lest dette, men psykolog har bekreftet at ofte kan depresjon være på det værste når man våkner og utover dagen, for så å "roe seg" på kvelden.

Dette skjer ofte også når jeg opplever milde-moderate bipolare depresjoner.

Anonymkode: 61aeb...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Hvordan har du det på dagtid i forhold til å få gjort ting? Har du jobb, kommer du deg ut og har du kontakt med andre? Hvordan forholder du deg til det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hadde det slik i tenårene. Kreativiteten kom gjerne før sengetid. Mulig det kan ha noe å gjøre med at du føler deg bedre den tiden ting roer seg og folk er på tur i seng? Mens på dagtid blir du påminnet at folk er ute og gjør ting? 
Ikke vet jeg. Jeg har det ikke slik nå.

Når jeg startet på adhd medisin så ble jeg veldig lykkelig på morgenen og litt utover dagen. I det klokka ble 2 (dagtid) ble jeg sliten i hodet og irritabel. Jeg syntes dagene gikk for fort, og jeg mistet tidsperspektivet. Det som før kunne kjennes som 5 timer ble plutselig 2 timer. Når klokken ble 2 var liksom dagen over fordi det gikk så fort til kveld. 

Slik har jeg ikke hatt det etter jeg kom ut i jobb igjen da. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...