Gå til innhold

Kan man få hjelp til å komme mer i kontakt med følelsene sine av en psykomotorisk fysioterapeut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan man få hjelp til å komme mer i kontakt med følelsene sine av en psykomotorisk fysioterapeut? Hovedgrunnen til at jeg ønsker å gå til psykomotorisk fysio er av og til fysiske plager som vondt i nakke, rygg og hodepine de dagene i uka som jeg jobber. Men jeg trenger også å komme mer i kontakt med følelsene mine da jeg stort sett bare er nummen og ikke føler stort. Er det noe en psykomotorisk fysio kan hjelpe meg med?

Anonymkode: 43cba...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg går til psykomotorisk fysioterapeut, og vi jobber blant annet med å komme i kontakt med følelser. Mye fokus på hvordan følelser kan kjennes i kroppen. Det samspillet mellom det psykiske og fysiske er veldig i fokus hos hun jeg går til i allefall.

Anonymkode: 032a2...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020

Jeg har jobbet med det sammen med to psykomotoriske fysioterapeuter. Den første var helt bortkastet. Den andre kom jeg er stykke, men etterhvert stagnerte det og vi gikk over til å lære meg krisehåndtering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...