Gå til innhold

Hvordan spør du om hjelp på dps døgn/psyk?

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Jeg har det veldig vanskelig for tiden med tanker som løper rundt i hodet mitt og har masse kaos. Jeg ender dessverre opp med å skade meg fordi det blir for mye å være i kroppen min på en måte. I dag fikk jeg beskjed av kontakten min at jeg må si i fra før det går så langt. Men hva skal jeg si? Når alt er så vanskelig at man ikke aner hva man trenger eller spørre? 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (7 minutter siden):

Jeg har det veldig vanskelig for tiden med tanker som løper rundt i hodet mitt og har masse kaos. Jeg ender dessverre opp med å skade meg fordi det blir for mye å være i kroppen min på en måte. I dag fikk jeg beskjed av kontakten min at jeg må si i fra før det går så langt. Men hva skal jeg si? Når alt er så vanskelig at man ikke aner hva man trenger eller spørre? 

Si akkurat det; nå har jeg det så vanskelig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: f242a...0e9

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Si akkurat det; nå har jeg det så vanskelig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: f242a...0e9

Ok ja skjønner jeg kan prøve det. Takk for tips :)

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden):

Hva er det som er vanskelig? Er det vanskelige bare at du er urolig eller er det vanskelig fordi du har et dårlig liv? 

Anonymkode: 4384a...97b

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det som er vanskelig? Er det vanskelige bare at du er urolig eller er det vanskelig fordi du har et dårlig liv? 

Er jo ekstremt privilegert for at jeg bor i Norge og har hatt en ok barndom. Men nå har jeg det veldig vanskelig på grunn av uutholdelig uro, angst og tankekaos. Akkurat nå har jeg en pause. Men for det meste klarer jeg ikke sitte stille.

Den forsvunne diamanten
Everybody skrev (1 minutt siden):

Får du bra medisiner som har optimal effekt hos deg?

Jeg får en del medisiner. Går på 10 mg vival ved behov 3 ganger daglig. Abilify injeksjon månedlig. Og nå har jeg netopp begynt med 5 mg zyprexa morgen og kveld. Jeg blir så sulten av zyprexa så synes ikke det er optimalt.

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (39 minutter siden):

Jeg får en del medisiner. Går på 10 mg vival ved behov 3 ganger daglig. Abilify injeksjon månedlig. Og nå har jeg netopp begynt med 5 mg zyprexa morgen og kveld. Jeg blir så sulten av zyprexa så synes ikke det er optimalt.

Hvorfor går du på zyprexa også i og med at abilify skal funke mot det som man tar zyprexa for? 

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor går du på zyprexa også i og med at abilify skal funke mot det som man tar zyprexa for? 

Fordi behandlerne mener abilify ikke er nok.

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (17 timer siden):

Er jo ekstremt privilegert for at jeg bor i Norge og har hatt en ok barndom. Men nå har jeg det veldig vanskelig på grunn av uutholdelig uro, angst og tankekaos. Akkurat nå har jeg en pause. Men for det meste klarer jeg ikke sitte stille.

Huff- høres ut som meg. Kan jeg spørre lm du har en diagnose?

Anonymkode: a891b...889

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...