Gå til innhold

Hvor får man kjøpt billigst krydder i pose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor får man kjøpt billigst krydder i pose? Jeg har sett at de selger krydder i pose på både f.eks Søstrene Grene og Normal. Men hvor er det egentlig billigst? Får man kanskje kjøpt krydder i pose på noen innvandrerbutikker?

Anonymkode: 9019c...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor får man kjøpt billigst krydder i pose? Jeg har sett at de selger krydder i pose på både f.eks Søstrene Grene og Normal. Men hvor er det egentlig billigst? Får man kanskje kjøpt krydder i pose på noen innvandrerbutikker?

Anonymkode: 9019c...c67

Min lokale innvandrersjappe selger noe krydder i 100-gramsposer til 25,- pr. pose. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaringer også at krydder er både bedre og billigere i typiske "innvandrerbutikker", som man nå vel mer PK kaller grønnsaksbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Ekstra skrev (26 minutter siden):

Min erfaringer også at krydder er både bedre og billigere i typiske "innvandrerbutikker", som man nå vel mer PK kaller grønnsaksbutikker.

Gjør man? I "min" butikk har de fint lite grønnsaker, men massevis av andre ting så det blir ikke riktig her. :)  Men jeg lurer alltid på hvorvidt det er i nærheten av innafor med uttrykket "Innvandrerbutikk" når jeg bruker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper chillipaste, ingefærpaste og hvitløkpaste i min forretning.  Og verandablomster om våren.   De har dessverre ikke billig krydder.  Og ingen delikatesseavdeling hvor man kan kjøpe oliven og fetaost i løs vekt.  De har et stor utvalg av søt, kondensert melk, tomatpure og andre fine varer.  Så krydder blir kjøpt på Normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kaller man det "innvandrerbutikk"? Er ikke det rasitisk, litt som man snakket om "jødesjapper" før krigen?

Anonymkode: 23bc8...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 timer siden):

Min lokale innvandrersjappe selger noe krydder i 100-gramsposer til 25,- pr. pose. :) 

Det høres jo billig ut!

Ekstra skrev (6 timer siden):

Min erfaringer også at krydder er både bedre og billigere i typiske "innvandrerbutikker", som man nå vel mer PK kaller grønnsaksbutikker.

Åja, da skal jeg sjekke den lokale "innvandrerbutikken"

Dorthe skrev (1 time siden):

Jeg kjøper chillipaste, ingefærpaste og hvitløkpaste i min forretning.  Og verandablomster om våren.   De har dessverre ikke billig krydder.  Og ingen delikatesseavdeling hvor man kan kjøpe oliven og fetaost i løs vekt.  De har et stor utvalg av søt, kondensert melk, tomatpure og andre fine varer.  Så krydder blir kjøpt på Normal.

Åja, paste har jeg aldri tenkt på å kjøpe men det høres jo lurt ut så takk for tipset. Skal sjekke ut Normal.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kaller man det "innvandrerbutikk"? Er ikke det rasitisk, litt som man snakket om "jødesjapper" før krigen?

Anonymkode: 23bc8...fae

Oj, det tenkte jeg ikke over i det hele tatt. Jeg beklager så fall, det var absolutt ikke ment rasistisk.

Anonymkode: 9019c...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...