Gå til innhold

Søkte om europeisk helsetrygdkort for 3 uker siden, har ikke fått det i posten ennå - Hvor tar jeg kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg søkte om europeisk helsetrygdkort for 3 uker siden, og har ikke fått det i posten ennå selvom det sto man skulle få det i posten innen 10 dager etter sendt søknad - Hvor tar jeg kontakt for å høre om det har skjedd noe eller det har forsvunnet i posten eller noe sånt? Mer spesifikt så står det i meldingen jeg fikk etter at jeg sendte søknaden: "Ved automatisk saksbehandling tar det opptil ti dager fra du søker Europeisk helsetrygdkort til det er i postkassen din. Ved manuell saksbehandling kan det ta opptil seks uker". Kan det være jeg har fått manuell saksbehandling og det derfor tar lengre tid eller? Og jeg burde vel ta kontakt nå eller burde jeg vente 6 uker?

Anonymkode: 4cdc5...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...