Gå til innhold

Er hun rødt flagg? Damer hjelp


Hitvan

Anbefalte innlegg

En jente sendte meg denne meldingen etter jeg spurte hvorfor hun snakker med andre gutter når hun har kj (hun kalte meg bae mens hun var sammen med han) hva betyr det lzm, hvordan tålker du det, tror du hun også ble cheata på eller hva mener hun. Hun skrev « Respect is earned, not given lol, I’ll only give it once then I won’t if he fucks it up, which he did, so I don’t care abt him anymore and lost feelings too, so I broke up w him for like 1 min ago. (Same with loyalty, if he don’t value it I won’t)  but nothing is that deep tbh, I don’t take teenage relationships seriously, they don’t last anyways.»

Er jeg dum om jeg går etter henne ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde løpt og blitt sammen med et voksent menneske. Alt for mye drama og en følelse av å være berettiget noe.

Også ville jeg helst hatt et menneske som skriver på norsk (hvis hun er norsk).

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Hva tenker du er problemet?

Hun ser ut til å ikke ha vært i et ok forhold med en heller ikke særlig allright type, og det gir hun jo uttrykk for. 

 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hitvan skrev (26 minutter siden):

En jente sendte meg denne meldingen etter jeg spurte hvorfor hun snakker med andre gutter når hun har kj (hun kalte meg bae mens hun var sammen med han) hva betyr det lzm, hvordan tålker du det, tror du hun også ble cheata på eller hva mener hun. Hun skrev « Respect is earned, not given lol, I’ll only give it once then I won’t if he fucks it up, which he did, so I don’t care abt him anymore and lost feelings too, so I broke up w him for like 1 min ago. (Same with loyalty, if he don’t value it I won’t)  but nothing is that deep tbh, I don’t take teenage relationships seriously, they don’t last anyways.»

Er jeg dum om jeg går etter henne ? 

Vanskelig å forstå (bae, lzm, cheata osv). Er det 14isspråk detta?

Anonymkode: aa4bc...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (9 timer siden):

Hva tenker du er problemet?

Hun ser ut til å ikke ha vært i et ok forhold med en heller ikke særlig allright type, og det gir hun jo uttrykk for. 

 

 

Problemet er at hun flørta med meg mens hun hadde kjæreste, betyr ikke det at hun er utro? Jeg flørta med henne først men jeg visste ikke hun hadde kj før hun sa det. Jeg føler om vi blir sammen kommer hun kanskje til å være utro mot meg også eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (9 timer siden):

Jeg hadde løpt og blitt sammen med et voksent menneske. Alt for mye drama og en følelse av å være berettiget noe.

Også ville jeg helst hatt et menneske som skriver på norsk (hvis hun er norsk).

Hva mener du «en følelse av å være berettiget noe»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
Hitvan skrev (3 minutter siden):

Problemet er at hun flørta med meg mens hun hadde kjæreste, betyr ikke det at hun er utro? Jeg flørta med henne først men jeg visste ikke hun hadde kj før hun sa det. Jeg føler om vi blir sammen kommer hun kanskje til å være utro mot meg også eller ?

Det er jo fornuftig tankegang. Samtidig kan det være at hun gjorde det nettopp fordi han andre ikke var noe allright? 

Det er jo en risiko her. Du får vurdere om det er verdt å ta den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitvan skrev (6 minutter siden):

Hva mener du «en følelse av å være berettiget noe»? 

Det er en klumsete formulering, jeg finner ingen god norsk måte å si det på. På engelsk heter det "sense of entitlement". At man selv tror man fortjener noe ekstra, uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (9 timer siden):

Det er en klumsete formulering, jeg finner ingen god norsk måte å si det på. På engelsk heter det "sense of entitlement". At man selv tror man fortjener noe ekstra, uten grunn.

Ok så du sier at hun forventer noe xtra og mer uten å gjøre noe eller for null grunn? 
 

hvis ja, betyr det at hun har stor ego ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at hun ikke tar forhold seriøst og det er tydelig hele veien. Umulig å si om han har vært utro, men jeg tror det like gjerne kan være noe annet han har sagt eller gjort.

Du kan gjerne gå etter henne, men det blir neppe noe seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (9 timer siden):

Hun sier at hun ikke tar forhold seriøst og det er tydelig hele veien. Umulig å si om han har vært utro, men jeg tror det like gjerne kan være noe annet han har sagt eller gjort.

Du kan gjerne gå etter henne, men det blir neppe noe seriøst.

Hun sier jeg er crushet hennes og at jeg burde gi henne sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitvan skrev (Akkurat nå):

Hun sier jeg er crushet hennes og at jeg burde gi henne sjanse. 

Hva vil du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (9 timer siden):

Hva vil du da?

Jeg synes jo hun er pen, men utifra måten hun oppfører seg på så vet jeg ikke om jeg kan stole på hun, tror du at det er sjanse for at hun er helt loyal om hun blir sammen med meg, om jeg behandler henne bra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du tro hun er lojal og at du kan stole på henne når hun skriver rett ut at hun ikke tar tenåringsforhold seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Vhanja skrev (24 minutter siden):

Hvordan kan du tro hun er lojal og at du kan stole på henne når hun skriver rett ut at hun ikke tar tenåringsforhold seriøst?

Fordi hun er tenåring og ikke har opplevd noe seriøst..enda? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitvan skrev (Akkurat nå):

Jeg synes jo hun er pen, men utifra måten hun oppfører seg på så vet jeg ikke om jeg kan stole på hun, tror du at det er sjanse for at hun er helt loyal om hun blir sammen med meg, om jeg behandler henne bra ?

Du kan jo være ærlig å si at du blir i tvil når hun skriver rett ut at hun ikke tar tenåringsforhold alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...