Gå til innhold

"Et barn blir til"


becca72

Anbefalte innlegg

Ligger på sofaen med 2 egg i magen, og kikker i boken Et barn blir til, av Lennart Nilsson.

Og jeg må bare anbefale den!!! Har du den ikke selv, så lån den på bibloteket. Den har stått i bokhyllen min noen år nå. Og i dag tok jeg den frem igjen.

Og det er bare sååå spennende å se på ekte bilder av det befruktede egget, å se hvordan det utvikler seg dag for dag. Alle bildene er ekte bilder. Og det gjør det jo ekstra spennende. Å se hvordan det virkelig er i magen for øyeblikket :-) Og sambo ble fasinert! Så det er hyggelig å kunne se å lese om dette sammen. For det står masse om hva som skjer! Og det er bilder og tekst helt fra sædcellen går inn i egget, frem til fødselen.

Bare en liten anbefalning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Og hva er ditt problem???

Takk for at du klarte å ødelegge for oss som så noe som kunne være spennende for den tiden vi er inne i!

Hm....

Men det var jo et tv-program som viste fra hvordan boken og bildene ble til , og da levde da virkelig fosterene. Dessverre husker jeg ikke på hvilken kanal jeg så det ,for det er vel drøyt ett år siden.

Boka er fin den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kommentatøren

Men det var jo et tv-program som viste fra hvordan boken og bildene ble til , og da levde da virkelig fosterene. Dessverre husker jeg ikke på hvilken kanal jeg så det ,for det er vel drøyt ett år siden.

Boka er fin den.

Det var bare juks med det tv-programmet,det var aldri meningen noen skulle vite at det var døde foster i boka.

I den nye boka er det også noen døde foster.

Jeg ville aldri kjøpt den boka om jeg trengte kjøpe ei bok med fosterbilder,heller uklare bilder og _levende_foster.

men smak og behag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krepsen30

Jeg skal låne boken selv, og faktisk så driter jeg i om embryoene er døde eller ei. Becca72 og dere andre som liker boken: Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg en stund utrolig trist, men den overivrige informatøren kommer faktisk med gamle opplysninger - den boken vi kjøper i dag er - som det står i artiklen - hovedsakelig med levende fostre. Jeg siterer fra artikkelen (som ble skrevet i 2000):

"Neste år kommer et nytt opplag, og da lover forlegger og fotograf at de fleste bildene vil være av levende fostre."

Heldigvis. Enig med deg Becca, fin bok, og nå kan du kanksje nyte den igjen?

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...