Gå til innhold

Kjæresten min har ikke svart meg på 30 minutter 😢 Hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han pleier å svare meg med engang, aldri så si brukt 30 minutter å svare på dag tid eller nå er det jo 22:20 da, og han pleier vanligvis å legge seg 00:00, jeg vet han er våken, han bare svarer ikke og ikke gjort det på 30 minutter, jeg er så lei meg, hvorfor gjør han sånn? Føles ut som kjærlighetssorg, hva kan jeg gjøre ?

Anonymkode: 8039a...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han pleier å svare meg med engang, aldri så si brukt 30 minutter å svare på dag tid eller nå er det jo 22:20 da, og han pleier vanligvis å legge seg 00:00, jeg vet han er våken, han bare svarer ikke og ikke gjort det på 30 minutter, jeg er så lei meg, hvorfor gjør han sånn? Føles ut som kjærlighetssorg, hva kan jeg gjøre ?

Anonymkode: 8039a...156

Tror dere han begynner å miste interesse?

Anonymkode: 8039a...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror dere han begynner å miste interesse?

Anonymkode: 8039a...156

Han er vel opptatt med noe da... 30min er vel ikke lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (9 timer siden):

Han er vel opptatt med noe da... 30min er vel ikke lenge

Han pleier å svare så fort før, om han holder på noe hvorfor sier han bare ikke ifra? Føler han begynner å miste intresse allerede og det gjør vondt. 

Anonymkode: 8039a...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn krisemaksimerte jeg på lørdag. Visste seg at han satt og jobbet med en overraskelse til meg.

Tretti minutter er ingenting. Gi ham litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør være tull! 

Voksne folk kan ikke holde på sånn. Hadde noen klagd fordi jeg ikke svarte i løpet av 30 minutter hadde jeg blitt skikkelig skeptisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føles ut som kjærlighetssorg, hva kan jeg gjøre ?

La ham få drive med sitt. Roe deg ned. Bli voksen.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror dere han begynner å miste interesse?

Du risikerer det hvis du ikke lar ham få puste litt innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Hvis han sitter med mobilen i hånden til enhver tid og svarer omtrent på minuttet, så skjønner jeg at du undres. Jeg ville jo da vært mer urolig for at det hadde skjedd ham noe men..

Det er også merkelig at du ved minste avvik tror at han er lei deg. Tror det er lurt om dere tar en prat om dette like godt først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du burde tenke over om du ønsker å være såpass needy. Det kan for ødelegge ethvert forhold. At fordi du er redd for å bli avvist så prøver du å hindre at det skjer, men så et det nettopp det som skjer fordi adferden den kveler forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (36 minutter siden):

Tror du burde tenke over om du ønsker å være såpass needy. Det kan for ødelegge ethvert forhold. At fordi du er redd for å bli avvist så prøver du å hindre at det skjer, men så et det nettopp det som skjer fordi adferden den kveler forholdet. 

Tenk over det Glitter skriver. Ingen ønsker å være i et forhold hvor de føler seg kvalt. Endrer du ikke oppførsel kommer du til å miste han.

Anonymkode: 1324d...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...