Gå til innhold

Er det mangel på arbeidskraft eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hører på nyhetene at det er stor mangel på arbeidskraft til sommeren, men samtidig får de så mange søkere. Og det gis råd om hvor viktig det er å gjøre det og det for å ha sjans for å få jobb. Forstå det den som kan.  

Anonymkode: 91e50...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Forstå det den som kan.

Hvis du tenker at det hele er et skuespill, blir det lettere å forstå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Mangel på kvalifisert arbeidskraft kan forklare mye av dette. I tillegg til ideologien som bestemmer hva og hvordan vi snakker om ting offentlig, som psykedeliker kanskje tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (8 minutter siden):

Mangel på kvalifisert arbeidskraft kan forklare mye av dette. I tillegg til ideologien som bestemmer hva og hvordan vi snakker om ting offentlig, som psykedeliker kanskje tenker på.

Du er nok inne på noe der med kvalifisering. Da jeg var ung hadde jeg flere ulike sommerjobber, det var aldri noe problem å få. Jeg fikk jobber som i dag ville krevd som jeg tror de ville krevd utdannelse til i dag.. Men utdanna folk er vel stort sett i jobb selv og skal ha ferie, er vel ikke så mange utdannede folk som søker sommerjobb heller.  

Anonymkode: 91e50...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (54 minutter siden):

Hvis du tenker at det hele er et skuespill, blir det lettere å forstå da?

Ja det er noe som ikke stemmer. Måtte spole tilbake for å høre om jeg hørte riktig.  

Anonymkode: 91e50...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (58 minutter siden):

Hvis du tenker at det hele er et skuespill, blir det lettere å forstå da?

Hvem har skrevet manus?

Anonymkode: eab63...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...