Gå til innhold

Du som bruker AD, AP og/eller stemningsstabiliserende (feks Litium)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Riktig. Det anbefales avhold eller går komboen bra?

Anonymkode: 957bc...e70

Anbefales avhold, eller i hvert fall måtehold. Det er forskjell på å drikke to pils av og til og som jeg gjorde med 70 halvlitere i uka. Sistnevnte tror jeg man får ganske redusert effekt av medisinen. 

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Anbefales avhold, eller i hvert fall måtehold. Det er forskjell på å drikke to pils av og til og som jeg gjorde med 70 halvlitere i uka. Sistnevnte tror jeg man får ganske redusert effekt av medisinen. 

Ja, det er det stor forskjell på. Det er positivt at du klarte å legge alkoholen på hylla. 

Annonse

Trinity80 skrev (17 minutter siden):

Jeg bruker minstedose Cipralex, drikker kanskje en gang i måneden - da sjeldent mer enn 3-4 enheter.

Er visst mer glad i å slippe angst og depresjon enn jeg er i alkohol😅😅

Du er altså det motsatte av meg. Du klarer å mestre behovsutsettelse - Du sier nei til umiddelbar tilfredsstillelse til fordel for mer varig bedring på sikt. 😃

Annonse

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (57 minutter siden):

Jeg tar Lamictal og drikker ca. en gang i uka, men sjelden mer enn tre-fire enheter. Det er ikke en anbefaling om å ikke drikker på Lamictal, men det er en anbefaling om å ikke drikke hvis man har bipolar.

Vet du hvorfor det ikke er anbefalt akkurat på bipolar?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...