Gå til innhold

Serumspeil Zoloft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, 

Har 160 nmol/L på 75 mg dose Zoloft. Er det bra eller dårlig? Høyt eller lavt?

Anonymkode: c5b2b...3ca

Det er vel neppe noe som heter bra eller dårlig - men det er høyt (høyere enn forventet) i forhold til dose. Hvordan er effekten du får da?

Det vanligste er antakelig at 1 mg tilsvarer ca 1 nmol/l når det gjelder Zoloft. Men det varierer jo med flere ting; tid siden inntak, etc.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/480135-serumspeil-zoloft/#findComment-4259066
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (23 minutter siden):

Det er vel neppe noe som heter bra eller dårlig - men det er høyt (høyere enn forventet) i forhold til dose. Hvordan er effekten du får da?

Det vanligste er antakelig at 1 mg tilsvarer ca 1 nmol/l når det gjelder Zoloft. Men det varierer jo med flere ting; tid siden inntak, etc.

Jeg synes medisinen hjelper, angsten er betydelig redusert. Har ikke lagt merke til noen bivirkninger. Hva betyr det at det er høyere enn forventet? At kroppen min ikke bryter ned medisinen så raskt? Jeg blir også veldig fort påvirket av alkohol, har det sammenheng? Eller er det fordi jeg er veldig tynn? Blodprøven er tatt 12 timer etter siste dose.

Anonymkode: c5b2b...3ca

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/480135-serumspeil-zoloft/#findComment-4259072
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...