Gå til innhold

dypt deprimert lost


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler meg dypt deprimert. Det gjør så vondt inni meg. Det er uutholdelig. Smerten er så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.  Døden føles fristende. eller skade meg selv alvorlig. Jeg føler meg lost. 

Måtte bare få det ut.. den psykiske smerten er helt grusomt. Jeg vil bare komme bort fra de vonde følelsene, men det går ikke

Anonymkode: b9803...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg føler meg dypt deprimert. Det gjør så vondt inni meg. Det er uutholdelig. Smerten er så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.  Døden føles fristende. eller skade meg selv alvorlig. Jeg føler meg lost. 

Måtte bare få det ut.. den psykiske smerten er helt grusomt. Jeg vil bare komme bort fra de vonde følelsene, men det går ikke

Anonymkode: b9803...87c

Så vondt å høre. Har du behandler? Går du på medisiner?

Anonymkode: 40834...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så vondt å høre. Har du behandler? Går du på medisiner?

Anonymkode: 40834...f34

Hei, betyr mye at du bryr deg. 

Ja jeg har heldigvis behandler på dps. Ringte hun idag og sa hvor dårlig jeg føler meg. Hun skal ringe meg imorgen. Men lurer på nå hvor mye mer jeg klarer. kanskje jeg burde bli innlagt, redd for å gjøre noe dumt. Går på medisiner men de virker tydeligvis ikke godt nok

Anonymkode: b9803...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei, betyr mye at du bryr deg. 

Ja jeg har heldigvis behandler på dps. Ringte hun idag og sa hvor dårlig jeg føler meg. Hun skal ringe meg imorgen. Men lurer på nå hvor mye mer jeg klarer. kanskje jeg burde bli innlagt, redd for å gjøre noe dumt. Går på medisiner men de virker tydeligvis ikke godt nok

Anonymkode: b9803...87c

Jeg har/har hatt det på samme måte som deg. Er det første gang du er deprimert? Isåfall ikke; hva har hjulpet deg før? Veldig glad for å høre at behandler skal ringe deg i morgen. Hun kan eventuelt legge deg inn om det er det tryggeste.

Anonymkode: 40834...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har/har hatt det på samme måte som deg. Er det første gang du er deprimert? Isåfall ikke; hva har hjulpet deg før? Veldig glad for å høre at behandler skal ringe deg i morgen. Hun kan eventuelt legge deg inn om det er det tryggeste.

Anonymkode: 40834...f34

Leit å høre at du også sliter med dette. Håper du får det bedre snart

Jeg har vært deprimert mange ganger før dessverre

Ja, håper hun bare hører på meg, redd bli avist. Har også emosjonell ustabil personlighetforstyrelse så tåler avisning dårlig

Anonymkode: b9803...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Leit å høre at du også sliter med dette. Håper du får det bedre snart

Jeg har vært deprimert mange ganger før dessverre

Ja, håper hun bare hører på meg, redd bli avist. Har også emosjonell ustabil personlighetforstyrelse så tåler avisning dårlig

Anonymkode: b9803...87c

Takk. Dette er min første depresjon men til gjengjeld har den vart i over 2 år. Jeg skulle tro at behandler lytter til deg og tar deg på alvor. Du er ikke alene. Det finnes hjelp. Hang in there!

Anonymkode: 40834...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Takk. Dette er min første depresjon men til gjengjeld har den vart i over 2 år. Jeg skulle tro at behandler lytter til deg og tar deg på alvor. Du er ikke alene. Det finnes hjelp. Hang in there!

Anonymkode: 40834...f34

to år er lenge. Føler med deg

Takk, håper du har rett

Anonymkode: b9803...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 7.27):

Takk. Hvordan har natten vært?

Anonymkode: 40834...f34

Jeg ble innlagt på akuttpsykiatrisk avdeling. var der i tre dager. det går litt bedre nå

Anonymkode: b9803...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg ble innlagt på akuttpsykiatrisk avdeling. var der i tre dager. det går litt bedre nå

Anonymkode: b9803...87c

Ble du bedre fra dyp depresjon på 3 dager? 

Anonymkode: ea860...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å ha det som du har det TS. Jeg har det svært tøft selv, og da er det liksom så trist å lese at andre og har det på lignende måte. For unner ingen å ha det sånn. 

Jeg er også innlagt nå, men tror faktisk jeg får skikkelig hjelp nå. Ikke bare oppbevaring. 

Stå på TS ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Vondt å ha det som du har det TS. Jeg har det svært tøft selv, og da er det liksom så trist å lese at andre og har det på lignende måte. For unner ingen å ha det sånn. 

Jeg er også innlagt nå, men tror faktisk jeg får skikkelig hjelp nå. Ikke bare oppbevaring. 

Stå på TS ❤️

Takk for støtten ❤️er ille at du har det så vondt også. Jeg er glad du får ordentlig hjelp nå

Anonymkode: b9803...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for støtten ❤️er ille at du har det så vondt også. Jeg er glad du får ordentlig hjelp nå

Anonymkode: b9803...87c

Takk. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (24 minutter siden):

Vondt å ha det som du har det TS. Jeg har det svært tøft selv, og da er det liksom så trist å lese at andre og har det på lignende måte. For unner ingen å ha det sånn. 

Jeg er også innlagt nå, men tror faktisk jeg får skikkelig hjelp nå. Ikke bare oppbevaring. 

Stå på TS ❤️

Så flott at du føler at du får skikkelig hjelp. Da er det også enklere å jobbe med seg selv. 

Anonymkode: 4e22e...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så flott at du føler at du får skikkelig hjelp. Da er det også enklere å jobbe med seg selv. 

Anonymkode: 4e22e...d90

Ja det er det nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...