Gå til innhold

Kan du bare ringe til behandler på dps når som helst hvis du har det dårlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sender av og til sms hvis det er endring til det bedre eller verre (går til avtalespesialist). Var greit å gjøre det da jeg ble hypomani så jeg kunne få veiledning ang medisiner. Behandler har sagt jeg kan ta kontakt ved behov og det fungerer bra. 

AnonymBruker

Da jeg hadde behandler så hadde jeg mulighet til det ja, men jeg hadde bare telefon nummeret til resepsjonen da så måtte be resepsjonisten ta kontakt med behandler for meg også ringte hun meg tilbake når hun hadde tid til å snakke med meg.

Anonymkode: c6689...0dd

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Ja, jeg kan både ringe resepsjonen (som da kontakter behandler), og skrive sms direkte til behandlers arbeidstelefon. 

Hvilken hjelp får du når du ringer?

Anonymkode: 083f3...15c

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvilken hjelp får du når du ringer?

Det spørs akkurat hva det gjelder. Noen ganger hjelper det med en liten dialog på sms, andre ganger en liten prat på telefonen, og til sist kan jeg få komme til en ekstra time. Det kan gjelde hjelp med medisiner/medisinspørsmål, en prat om akutte vanskelige tanker og følelser som trengs å snakkes om og sorteres, observasjon og samtale i rl på kontoret for å se om jeg har fått en forverring i grunnlidelsen, og evt innleggelse. 

Endret av Vendi

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (40 minutter siden):

Det spørs akkurat hva det gjelder. Noen ganger hjelper det med en liten dialog på sms, andre ganger en liten prat på telefonen, og til sist kan jeg få komme til en ekstra time. Det kan gjelde hjelp med medisiner/medisinspørsmål, en prat om akutte vanskelige tanker og følelser som trengs å snakkes om og sorteres, observasjon og samtale i rl på kontoret for å se om jeg har fått en forverring i grunnlidelsen, og evt innleggelse. 

Så fint! Hvor ofte tar du kontakt utenom timene?

AnonymBruker
Vendi skrev (30 minutter siden):

Ved behov, som avtalt. 

Riktig. Glad for at du får tilstrekkelig med hjelp. Du føler deg ikke til bry når du ringer? Jeg strever med å ta plass.

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Riktig. Glad for at du får tilstrekkelig med hjelp. Du føler deg ikke til bry når du ringer? Jeg strever med å ta plass.

Jo det gjør jeg, men har fått mange nok forsikringer nå om at jeg ikke er til bry.

AnonymBruker
Vendi skrev (17 minutter siden):

Jo det gjør jeg, men har fått mange nok forsikringer nå om at jeg ikke er til bry.

Så bra at du tar det til deg

Vendi skrev (17 minutter siden):

AnonymBruker
Vendi skrev (5 timer siden):

Ja, jeg kan både ringe resepsjonen (som da kontakter behandler), og skrive sms direkte til behandlers arbeidstelefon. 

Hvordan fikk du nummeret hans på dps? 

Anonymkode: bdc46...4cb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...