Gå til innhold

Hva er din beste egenskap som forelder? (Du som har psykisk sykdom/lidelse).


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min må være at jeg er omsorgsfull.

Anonymkode: af95d...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har voksne barn da, men det beste jeg har gjort for dem er at jeg aldri har latt dem være i tvil om at jeg elsker dem. Jeg er (som deg) en omsorgsfull mamma ❤️

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært plaget av angst i perioder, men er i full jobb og fungerer i hverdagen. 
Det må være veldig omsorgsfull og gir mye kjærlighet. Prøver å se muligheter og være en ja mamma, fremfor å si nei til alt. En er voksen og andre er 16 

har fokus på gode samtaler og åpenhet

Anonymkode: 8be34...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47

Det høres ikke positivt ut men jeg klarer faktisk skru av egne behov. Når jeg ikke egentlig kjenner glede er jeg allikevel ganske god på å uttrykke glede for og med barna. Er jeg mer off guard, slapper av,vil det nok være tydligere at jeg er flat eller nede. 

En annen god ting er at barna kan snakke med meg om alt, spør om alt, fortelle om alle egne ting og følelser uten å bli fordømt. Høres sikkert paradoksalt ut, men jeg føler jeg er der for dem i høy grad, selv om jeg er vant med å ikke være oppriktig rundt hvordan jeg har det. 

Jeg sørger for at de ikke får det som jeg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...